اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

کمبود 7 مدرسه در آبیک برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: با احداث کلاس‌های پیش‌ساخته و استقرار کانکس، کمبود هفت مدرسه شهر آبیک برای اجرای نظام آموزشی 6-3-3 برطرف می‌شود.

کمبود 7 مدرسه در آبیک برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اجرای نظام آموزشی 6-3-3 نیازها، مشکلات و ضعف‌های موجود در زمینه فضاهای آموزشی شهرستان آبیک شناسایی، بررسی و راهکارهای لازم پیش‌بینی شده است.

وی از تخریب و بازسازی مدرسه امیر‌کبیر از سوی سازمان نوسازی مدارس استان قزوین خبر داد و افزود: مدرسه جدید 16 کلاسه به جای مدرسه فعلی امیرکبیر احداث می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برای آماده کردن افکار عمومی در زمینه اجرایی شدن نظام 6-3-3 برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا خانواده‌ها اطلاع و آمادگی کامل داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک بر حل مشکل خرید سه واحد مسکونی بین دو مدرسه اندیشه و زهره بنیانیان از سوی شهرداری تأکید کرد و گفت: صاحبان سه واحد مسکونی با مراجعه به اداره آموزش و پرورش گفتند که تکلیفشان هر‌چه زودتر مشخص شود زیرا حضور دانش‌آموزان و سر و صدای موجود سبب سلب آرامش و آسایش آنان شده است.

نوروزی در پاسخ به سوال شهردار آبیک مبنی بر واگذاری زمین متعلق به آموزش و پرورش در شهرک خرم تصریح کرد: واگذاری ملک آموزش و پرورش به غیر، حتی شهرداری منوط به دستور وزارت آموزش و پرورش است که اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با‌ید برای تحقق این موضوع با مسئولان وزارت آموزش و پرورش مکاتبه و پیگیری لازم را داشته باشد تا برای این مسئله بتوان تعیین تکلیف کرد.

وی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران خبر داد و افزود: امیدواریم که امسال خیرین همانند سال‌های گذشته کمک‌های مناسبی به آموزش و پرورش داشته باشند.

این مسئول تعمیر، بهسازی و زیباسازی 9 مدرسه را در شهرستان آبیک ضروری دانست و تصریح کرد: امیدواریم که در کمیته برنامه‌ریزی امسال این شهرستان، بودجه‌ای به این امر اختصاص یابد زیرا دو سال است تعمیرات مدرسه نداشته‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک اضافه کرد: امسال دو مدرسه از سوی سازمان نوسازی مدارس استان قزوین نوسازی و مقاوم‌سازی می‌شود که امیدواریم این‌ ا‌مر هر‌چه زودتر تحقق یابد.

انتها ی پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول