اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

15 هزار متر به فضای آموزشی دانشگاه ملایر افزوده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: 15 هزار متر به فضای آموزشی دانشگاه ملایر افزوده می‌شود.

15 هزار متر به فضای آموزشی دانشگاه ملایر افزوده می‌شود

بهمن امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه دانشگاه ملایر به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های استان و کشور است، افزود: بر این اساس، دانشگاه به رشد و توسعه همچنان ادامه داد و در تمام زمینه‌ها هم به پیشرفت بالایی رسیده است.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی دانشگاه ملایر در سال 85 نیز 5 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در سال 90 تنها برای تجهیز آزمایشگاه دانشگاه ملایر 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه ملایر با بیان اینکه رشته‌های تحصیلی دانشگاه از ابتدای تأسیس از هفت رشته به 50 رشته در حال حاضر رسیده است، عنوان داشت: کسب مجوز پنج رشته دکترا نیز در این دانشگاه اخذ شده است.

وی اذعان داشت: دانشگاه ملایر با انجام فعالیت‌های فرهنگی در طول سال‌های اخیر توانست امسال رتبه نخست بهترین دانشگاه فرهنگی کشور را از آن خود کند.

امانی همچنین برگزاری پنج همایش ملی با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی و مذهبی توسط دانشکده‌های این دانشگاه و سه همایش ملی ناتوی فرهنگی را از جمله موفقیت‌های این دانشگاه طی سال‌های اخیر برشمرد.

وی از ساخت و اجرای 100 میلیارد ریال طرح عمرانی در دانشگاه ملایر خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل ساختمان‌های آمفی تئاتر، کتابخانه مرکزی و... است.

رئیس دانشگاه ملایر با بیان اینکه با ساخت کتابخانه مرکزی این دانشگاه بسیاری از نیازهای علمی دانشجویان مهیا خواهد شد، گفت: کتابخانه مرکزی این دانشگاه پس از تکمیل و راه‌اندازی یکی از بی‌نظیرترین و بزرگترین کتابخانه‌های استان خواهد بود.

وی همچنین از افزایش فضای آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون دانشگاه ملایر 18 هزار متر مربع فضای آموزشی دارد و دانشجویان در رشته‌های مختلف از این فضاهای آموزشی استفاده می‌کنند.

امانی در پایان گفت: در راستای توسعه فضاهای آموزشی در این دانشگاه، 15 هزار متر مربع دیگر نیز به فضای آموزشی دانشگاه ملایر افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول