اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه:

عسلویه با کمبود کلاس درس و فضای آموزشی مواجه است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه گفت: عسلویه با کمبود کلاس درس و فضای آموزشی مواجه است.

عسلویه با کمبود کلاس درس و فضای آموزشی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه سلطان دوستی یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه عسلویه اظهار داشت: تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از اهداف مهمی است که این نهاد با تمام توان در سال‌های اخیر برای دستیابی به آن تلاش کرده است.

وی عنوان کرد: پیشنهادهای حاصل از نتیجه جلسات کمیته تحول بنیادین باید در سه حوزه نیازمندی نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز مورد تحلیل و بررسی قرار ‌گیرد و تاکنون اقدامات ارزشمندی در اداره آموزش و پرورش این منطقه انجام داده‌ایم که این تلاش‌ها تداوم خواهند داشت.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه گفت: کمبود فضاهای آموزشی از مسائل مهمی است که در منطقه عسلویه مورد تاکید بوده و در درخواست‌های مدیران مدارس و طرح توسعه سنواتی آموزش و پرورش بر این مسئله مهم تاکید شده و باید حداکثر توان خود را برای رفع این مشکل در آینده نزدیک به کار گیریم.

دوستی ادامه داد: یکی از مسائلی که سبب کمبود کلاس‌های درس و فضاهای آموزشی در این منطقه آموزشی شده موقعیت استراتژیک این منطقه به دلیل وجود صنایع نفت و گاز و مهاجرپذیری بالای آن است و هر ساله شاهد تداوم این روند در منطقه عسلویه بوده‌ایم.

وی در همین ارتباط افزود: ‌کمبود فضای آموزشی و کلاس درس در تمام مقاطع تحصیلی در این منطقه 12 کلاس است و با توجه به اضافه شدن پایه ششم ابتدایی نیاز به توسعه 18 کلاس درس در سال تحصیلی آینده در این منطقه وجود دارد.

این مسئول بیان داشت: 36 نیرو آموزشی در مقطع ابتدایی مورد نیاز اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه است و اگر 16 نفر نیرو مازاد از مقطع راهنمایی به ابتدایی و 10 نفر از سایر مقاطع به مقطع ابتدایی باز گردانده شوند 10 نیروی آموزشی در مقطع ابتدایی در این بخش کمبود داریم.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه تصریح کرد: نیاز نیروی آموزشی این منطقه باید در فصل تابستان و قبل از شروع سال تحصیلی جدید با حمایت مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر برطرف شود.

دوستی اذعان داشت: با وجود 640 دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی در سال آتی، کمبود 300 عدد میز و نیمکت دانش‌آموز، 17 دستگاه کولر، 18 عدد تخته وایت‌برد و 18 عدد میز معلم از ملزومات اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه در سال تحصیلی آتی است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول