اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

امروز ماموریت سپاه همان ماموریت سال 60 هجری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ماموریت سپاه همان ماموریت سال 60 هجری است.

امروز ماموریت سپاه همان ماموریت سال 60 هجری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز پاسدار در جمع خانواده‌های پاسداران شاغل و بازنشسته سپاه پاسداران این شهرستان بیان داشت: باید به ماه شعبان به دلیل ولادت امام حسین(ع) تبریک گفت که بر عمق تاریخ بشریت نفوذ کرد.

فیاضی پاسداران را الگو گرفته از امام حسین (ع) دانست و گفت: شما با الگوی از او در جبهه‌ها حاضر شدید که برخی شهید و برخی هم جانباز و برخی رزمنده باقی ماندید این پیوند شما با سالار شهیدان معنادار است و نامگذاری این روز به نام پاسداری نامگذاری شایسته از سوی بنیانگذار انقلاب است.

وی گفت: پاسداران پا جای پای سالار شهیدان گذاشتند و پس از شکل‌گیری سپاه در بعد از انقلاب اسلامی توطئه‌ها و قائله‌های فراوانی را ختم کردند و برای احیای کلمه حق جانانه ایستادند.

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز پاسدار روز پاسداشت اندیشه اسلام ناب محمدی است و امروز ماموریت سپاه همان ماموریت سال 60 هجری است و سپاه فقط برای هشت سال دفاع نیامده بلکه پاسداران ما پاسدار حریم ارزش‌های اسلامی و ولایت هستند و این ماموریت پایان ندارد.

فیاضی تصریح کرد: مرز اسلام، مرز توحید است و ماموریت سپاه پاسداری از این مرز است و ماموریت سنگینی دارد چون علاوه بر حفظ مرزهای خاکی که از آمادگی بالایی برخوردار است باید از مرز اندیشه اسلام و ولایت پاسداری کند و هرگز کوتاه نمی‌آید.

وی متذکر شد: اقتدار نمایندگان نظام در صحنه دیپلماتیک به واسطه پشتوانه مردمی نظام است که همه این مردم به نوعی بسیجی هستند و وابسته به نهاد سپاه و همه هویت و حیات ما به ولایتمداری است و سپاه افتخارش همین است.

این نماینده مجلس نهم در پایان اذعان داشت: تلاش نمایندگان در مجلس نهم این است که با روش و مشی و حرکت خود ولایتمداری را به اثبات رسانده و به منصه ظهور و حضور برسانند. 

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول