اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

سپاه مدافع هوشیار حریم ولایت و ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز پاسدار اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع هوشیار حریم ولایت و ارزش‌ها و حافظ بزرگ دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی است.

سپاه مدافع هوشیار حریم ولایت و ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام استاندار قم به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار آمده است: سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه و الگوی آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است. این روز بزرگ یادآور حماسه‌آفرینی و جانفشانی‌های دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. رهروان مؤمن و صادق نهضت حسینی، رهپویان طریق خمینی (ره) و سنگرنشینان ولایت عشق که در حساس‌ترین لحظات تاریخ این مرز و بوم، همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در پاسداری از ارزش‌ها و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، قامت آراسته و بر دشمن پلید شوریدند و سرافرازانه نغمه عزت، اقتدار و آزادگی سرودند. پاسداران شجاع و مؤمن، این حافظان مرزهای شرف و آزادگی که قدم در راه حسین ‌بن ‌علی (ع) برداشته و در این راه مقدس با خدای بزرگ عهد و پیمانی جاودانه بسته‌ و در طول سال‌ها همواره بر سر این پیمان خود ایستاده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد مقدس و برخاسته از متن انقلاب و اقیانوس بیکران مردم انقلابی ایران و یادگار جاودانه آن امام فرزانه و ژرف اندیش، در طول حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، با تفکر جهادی، روحیه انقلابی، سلحشوری نظامی، خلوص معنوی و صلابت علمی و عملی در ردای مدافع هوشیار حریم ولایت و ارزش‌ها و حافظ بزرگ دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی، نقش بی‌بدیل و ارزنده‌ای در گذر توأم با اقتدار نظام از تمام تحریم‌ها و مواجهه با انواع توطئه‌ها و تهدیدات سخت و نرم گسترده و پیچیده دشمنان در جبهه‌های داخلی و خارجی و نیز عرصه عمران و سازندگی کشور داشته است و ملت رشید و بزرگ ایران، ثمره شیرین این نهاد مقدس را به خوبی دریافته است.

در این پیام افزوده شده است: امروز در حالی چهارمین دهه از رویش این نهال مقدس را سپری می‌کنیم که سپاه راست قامت با توسل به ذات اقدس الهی و تکیه بر خلاقیت و توانمندی‌ ویژه و برخورداری از انسجام درونی، به چنان شکوفایی، بالندگی و اقتدار دست یافته که هیچکدام از مخالفان و دشمنان و استکبار جهانی قادر نیستند، روند رو به رشد و توسعه و تعالی این نهاد مقدس و شجره طیبه انقلاب اسلامی را که از بدو تاسیس رسالتی جز پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر خود متصور نبوده، متوقف سازند.

در پایان این پیام افزوده شده است: اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان، آموزگار حریت و آزادگی و اسوه شیدایان شیفته شهادت، «حضرت امام حسین علیه السلام)» و «روز پاسدار» را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و همه پاسداران ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهان و پرسنل شجاع و جان بر کف سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای پاسدار، عزت، اقتدار، سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول