اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

قدرت واقعی سپاه از ایمان و اعتقاد قوی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدرت واقعی سپاه پاسداران اتکا به ایمان و اعتقادات معنوی است که چنین هیبتی هرگز شکستنی نیست.

قدرت واقعی سپاه از ایمان و اعتقاد قوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد صبح امروز در همایش بزرگ سپاهیان در اردبیل اظهار داشت: بعد از صدر اسلام، شکل‌گیری سپاه مخلص‌ترین و بی‌نظیرترین نیروی وفادار به آرمان اسلام و اهداف مقدس مکتب الهی است که این نیرو دارای ویژگی‌ها و برجستگی‌های ویژه است که در توصیف آن زیباترین واژه‌ها را امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کردند.

وی اولین ویژگی سپاه را پایبندی به ایمان و اعتقادات ارزشی توصیف کرد و افزود: قدرت حقیقی سپاه نه از تجهیزات و ساز و برگ نظامی بلکه از قدرت ایمان و معنویت است.

این مسئول با بیان اینکه سپاه در عین مجهز شدن به قدرت ایمان و اعتقادات از آمادگی نظامی نیز برخوردار است، ابراز داشت: سپاه پاسداران با دستیابی به جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نظامی توانسته است ترس و واهمه بر اندام دشمن بیندازد.

کاملی‌فرد دومین خصلت سپاه را برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی هم‌چون مرید و مولایشان امام حسین (ع) برشمرد و گفت: این روحیه قدرت مضاعف به سپاه بخشیده است چراکه به خوبی آگاه هستند مجاهدت در راه خدا و شهادت افتخاری ماندگار است که سپاهیان با تکیه بر ایمان و باور خود به این حقیقت دست یافتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل اضافه کرد: بروز و ظهور این روحیه را در هشت سال جنگ تحمیلی و با تقدیم هزاران شهید شاهد بودیم که دشمنان سعی کردند با شکستن این روحیه کاری از پیش ببرند اما در برابر ذرات‌خانه‌های دشمنان روحیه شهادت‌طلبی قدرت فائق بود.

وی دیگر ویژگی سپاه را اتصال این مجموعه به مردم و بسیج به عنوان نیروی برآمده از بطن مردم توصیف کرد و اظهار داشت: سپاه در کنار بسیج توانسته از مرزهای اعتقادی و ارزشی نظام به خوبی پاسداری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول عملکرد سپاه را در پایان دادن غائله بنی‌صدر، کودتا در کردستان، مقابله با منافقان ستودنی توصیف کرد و گفت: سپاه علاوه بر حضور آگاهانه در هشت سال جنگ تحمیلی امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن نیز با صلابت تمام حاضر شده و هرگز حاضر نیست از موضع منطقی خود عقب‌نشینی کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول