اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه در صف مقدم مقابله با تهدیدات سخت قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به وظایف سپاه مبنی بر تامین و حفظ امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: سپاه در استان کردستان در صف مقدم مقابله با تهدیدات سخت با هدف حفظ امنیت پایدار قرار دارد.

سپاه در صف مقدم مقابله با تهدیدات سخت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی بعدازظهر امروز در دیدار فرماندهان رده‌های سپاه بیت‌المقدس با نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: سپاه بیت‌المقدس با اشرافیت کامل بر منطقه مانع از تحقق هر نوع تهدید از سوی دشمنان و عوامل فریب‌خورده ضدانقلاب در این استان است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان هماهنگی و تعامل بین نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و بسیج را مطلوب و دشمن‌شکن توصیف کرد و آن را زمینه حفظ امنیت پایدار مردمی در این استان خواند.

به گفته سردار رجبی، سپاه بیت‌المقدس کردستان با بکارگیری نیروهای سازمان‌یافته و تحت امر خود زمینه برقراری امنیت را با کمک مردم منطقه در طول 230 کیلومتر مرز مشترک این استان با شمال عراق را فراهم کرده است.

وی برنامه‌ریزی هوشمندانه در زمینه مقابله با تهدیدات سخت را رمز موفقیت سپاه بیت‌المقدس در کردستان خواند و عنوان کرد: اکنون سپاه بیت‌المقدس در اوج آمادگی به‌سر می‌برد و توان مقابله با هر تهدیدی را دارد.

رجبی اذعان داشت: امسال برای نخستین سال در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه پاسداران، سپاه بیت‌المقدس بدون کمک از سایر سپاه‌های استانی دیگر ماموریت‌های ذاتی خود را با استفاده از نیروهای بومی استمرار می‌بخشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: این سپاه علاوه بر تامین امنیت پایدار مردمی، در طرح‌های محرومیت‌زدایی مشارکت جدی دارد به‌طوری که در سال گذشته 55 پروژه کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه را اجرایی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز 162 پروژه عمرانی معادل سه برابر طرح‌های سال گذشته هدف‌گذاری شده که با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج سازندگی به آنها جامه عمل خواهیم پوشاند.

رجبی در پایان ورود به حوزه سلامت در راستای عمق‌بخشی داخلی به برنامه‌های سپاه را یکی دیگر از اقدامات سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مهم علاوه بر تلاش برای بهره‌برداری از بیمارستان 64 تخت‌خوابی سنندج، بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران به جد دنبال می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول