اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

سپاه پاسداران، سرمایه نظام و سرباز ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: سپاه پاسداران سرمایه، افتخار و پشتوانه نظام و سرباز ولایت‌فقیه است و نقش تعیین ‌کننده‌ای در عرصه‌های مختلف انقلاب داشته است.

سپاه پاسداران، سرمایه نظام و سرباز ولایت است

حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هدیه‌ای از طرف خداوند به ملت و نظام اسلامی ایران است، گفت: مردمی بودن، ولایی بودن و شهادت‌طلبی همراه با داشتن روحیه ایثار و فداکاری از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: روز پاسدار که مصادف با روز ولادت حضرت امام حسین(ع) است، یادآور حفاظت از احکام نورانی دین مبین اسلام و مبارزه با دشمنان خداست.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه سپاه نقش بسیار مهمی در حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب داشته است، ادامه داد: وظیفه پاسداران برخورد با توطئه‌گران، فتنه‌گران، گروه‌های معاند انقلاب و مقابله با کسانی است که برای نظام ایجاد چالش و تهدید می‌کنند.

لروند گفت: پاسداران که مولد انقلابند در دوران دفاع مقدس با دلاورمردی و قهرمانی‌های خود، جان‌فشانی‌های بسیاری را در راه دفاع از میهن انجام دادند و امروز نیز علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، در بخش‌های عمرانی و اقتصادی کشور نیز فعالیت‌های چشم‌گیری دارند و با اقتدار و افتخار از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند، زیرا از حمایت رهبر معظم انقلاب و مردم برخوردارند.

وی هم‌چنین به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز اشاره کرد و گفت: جانبازان به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) یادگار آزمایش‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند و به عنوان سرمایه‌های بزرگ کشور باید مورد توجه بیشتر مردم و مسئولان نظام قرار گیرند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول