اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

رمز پیروزی سپاه در عرصه‌های مختلف ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رمز پیروزی سپاه در عرصه‌های مختلف و علت عصبانیت دشمن، ولایتمداری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

رمز پیروزی سپاه در عرصه‌های مختلف ولایتمداری است

سردار بهمن ریحانی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: استقلال، آزادی و دفاع از ارزش‌های یک جامعه ارتباط مستقیم با حکومت دارد؛ اگر حکومت و مردم نتوانند از استقلال، آزادی و ارزش‌های خود دفاع کنند شاهد پایداری استقلال و آزادی خود نخواهند بود.

ریحانی بیان داشت: امام(ره) در تدابیر پیامبر‌گونه خود احساس کردند یک نیروی قدرتمند برای دفاع از کشور نیاز است و در دوم اردیبهشت‌ماه سال 58 این نهاد مقدس را پایه‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: سپاه زمانی تشکیل شد که مشکلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور حادث شده بود و توطئه‌های دشمنان برای شکست انقلاب وجود داشت. کودتا، چالش‌های امنیتی، ناامنی‌های مرزی و... از جمله این اقدامات بود.

ریحانی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب تمام منافع دشمنان از دستشان رفت و سپاه با پشتوانه اعتقادی و ولایت‌مداری بر همه چالش‌ها پیروز شد. یکی از این موفقیت‌ها پیروزی بر نفاق در درگیری‌های مسلحانه با استفاده از اطلاعات مردمی و فرار آنان به خارج از کشور بود.

وی تاکید کرد: جهان استکبار وقتی ناامید از توطئه‌ها شد، با همه توان جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی را راه انداخت. به فضل الهی با حضور سپاه و بسیج مردمی و سازماندهی ارتش 20 میلیونی توسط سپاه پاسداران در جبهه‌های نبرد، پیروزی‌های بزرگی صورت گرفت.

*سپاه در سنگر سازندگی و محرومیت‌زدایی افتخارآفرین بوده است

این فرمانده ارشد نظامی افزود: بعد از دفاع مقدس، توطئه‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت که در تمامی آنها سپاه هوشمندانه وارد عمل شد و همچنین بعد از دفاع مقدس سپاه وارد عرصه سازندگی کشور شد و در سنگر سازندگی و محرومیت‌زدایی افتخارات دیگری کسب کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: امروز سپاه در حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب مسئولیت دارد و یکی از ارتش‌های مقتدر دنیاست و از لحاظ اعتقادی و تجهیزاتی بسیار توانمند است.

ریحانی اظهار کرد: سپاه با اطاعت از ولی‌فقیه به تجهیزات روز دست پیدا کرده و دستاوردهای سپاه، حاصل تلاش جوانان ایران اسلامی است.

وی گفت: رمز پیروزی سپاه در عرصه‌های مختلف و علت عصبانیت دشمن، ولایت‌مداری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

*ایمان، تجهیزات نظامی را اثربخش می‌کند

ریحانی اعلام کرد: ایمان، تجهیزات نظامی را اثربخش می‌کند و امروز سپاه با تکیه بر اعتقادات اسلامی و ولایت‌مداری می‌تواند هر نوع تهدیدی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کند.

وی تصریح کرد: وظیفه داریم افتخارات نظام را به نسل‌های آینده منتقل کنیم، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به توصیه امام(ره)، روح لطیف اسلامی حفظ شده و یک زیرساخت قوی و نظام تربیتی درون و برون‌سازمانی اثربخش وجود دارد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول