اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا:

سپاه پاسداران تمام قد حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: سپاه پاسداران امروز تمام قد حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

سپاه پاسداران تمام قد حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر صبح امروز در مراسم دیدار با امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی در برابر رژیم منحوس و سر سپرده پهلوی موجب این شد که آموزه‌ها و احکام اسلامی به طور کامل در جامعه رواج یابد و دست استبداد برای همیشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطع شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت در جهان قرار دارد، افزود: ملت حماسه‌ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی با هر حضور و مشارکت گسترده خویش در عرصه‌های مختلف موجب شکست و نابودی کامل مستکبران می‌شوند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران امروز به صورت تمام قد و کامل در راه حفظ و نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است، تصریح کرد: متجاوزان و زورگویان عالم باید بدانند که اقتدار و خودباوری ملت ایران که به برکت اسلام و منویات دینی حاصل شده سبب شکست‌ناپذیری این کشور شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا تلاش دشمنان و غرب برای اعمال فشار و تحریم بیشتر علیه ایران اسلامی را شکست خورده و نابوده شده دانست و خاطرنشان کرد: دین مقدس اسلام به تمام مسلمان در سراسر جهان وعده داده که با اراده و عزم معنوی می‌توانید تمام زورگویان و ستمگران عامل را از پای در آورده و نابود کنید.

شجاعی‌مهر با بیان اینکه قدرت معنوی سپاه تاکنون کشور را از گزند دشمنان بیمه کرده است، عنوان کرد: ملت ایران با روحیه پاسداری و حماسه‌سا‌زی خود تاکنون توانسته‌اند به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیار بزرگی در سراسر عالم دست‌ یابند و روز به روز بر عزت و جاودانگی خود بیفزایند.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت‌های مسلمان در منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر حکام و پادشاهان خویش تمام قد ایستاده و خواهان بازگشت احکام و دستورات حقیقی اسلام به کشور‌هایشان هستند، افزود: ملت‌های مسلمان باید با رمز اتحاد، برادری و انسجام درونی همواره در جهان پیشتاز بوده و بر کفار، متجاوزان و زورگویان عالم به برتری برسند.

مسئول نمایندگی و فقیه در سپاه شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با بیان روایاتی از بزرگان دینی پیرامون لزوم گرامیداشت و پاسداشت ارزش‌ها و اصول دینی در جامعه تصریح کرد: هر چقدر که روح ایمان و خوباوری در جامعه پویاتر و زنده‌تر باشد به همان اندازه هم کشور از گزند کینه‌ها و توطئه‌های دشمنان و مستکبران محفوظ می‌ماند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول