اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نقش سپاه در خنثی کردن فتنه 88 بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سپاه در خنثی کردن فتنه 88 بی‌نظیر است.

نقش سپاه در خنثی کردن فتنه 88 بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان اسماعیل کوثری عصر امروز در مراسم جشن میلاد سه نور در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه کنگان اظهار داشت: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی گام برداشته و همواره شاهد تاثیرگذاری سپاه در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: پاسداران از مخلص‌ترین نیروهای انقلاب بوده و هستند و همواره شاهد تلاش پاسداران برای اعتلای نظام هستیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: تشکیل سپاه پاسداران از شاهکارهای امام خمینی (ره) بود و این نیرو نقشی بسیار مؤثر در حفاظت از انقلاب در سه دهه عمر نظام جمهوری اسلامی ایفا کرده است.

کوثری با بیان برخی ویژگی‌های پاسداران اذعان داشت: گذشت و فداکاری، ایثار و مقاومت و شهادت‌طلبی از ویژگی‌های پاسداران است.

وی اضافه کرد: رمز ماندگاری پاسداران انقلاب اسلامی ایران تمسک و تأسی به سیره بزرگ پاسدار بشریت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

این مسئول بیان کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و در جریان خنثی کردن توطئه شوم دشمنان در جریان‌های فتنه به ویژه فتنه 88 نقشی بی‌بدیل و بی‌نظیر داشته است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس آیینه‌ای عبرت‌نما برای همگان است و دشمنان ملت ایران بدانند اراده این ملت قوی‌تر از گذشته است و اگر کسی خیال توطئه علیه این نظام را داشته باشد با سیلی محکم مردم به زمین خواهد خورد.

کوثری تصریح کرد: بیداری اسلامی در منطقه و همچنین پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه و حماس در جنگ 22 روزه از ثمرات و برکات انقلاب حسینی و خمینی (ره) است، طوری که امروز فریاد عدالتخواهی و ظلم‌ستیزی ملت بزرگ ایران دنیا را احاطه کرده است.

وی گفت: آزادگان عالم صدای انقلاب را شنیدند و علیه طاغوت‌ها قیام کردند که جنبش وال استریت در آمریکا و بیداری ملت‌های اروپایی از جمله آنهاست.

کوثری افزود: امروز ایران اسلامی از اقتدار و عزت بسیار زیادی در جهان برخوردار است و بدون تردید دشمنان هم بر این مسئله اذعان دارند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول