اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان قدس:

سپاه حامی اصلی انقلاب و ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان قدس گفت: بسیج و سپاه حامی اصلی انقلاب اسلامی و ولایت هستند.

سپاه حامی اصلی انقلاب و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، در مراسمی که ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار دراین شهرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام رضاعلی متهور ملکی طی سخنانی اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت‌های نظام داشته‌اند.

وی افزود: سپاه در تمام دوران انقلاب از جنگ گرفته تا دوران سازندگی و پس از آن همواره در همه عرصه‌ها حاضر بوده و روز به ‌روز نیز موفقیت بیشتری داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قدس با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج مدافع به حق انقلاب و ولایت فقیه هستند، تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مدافع به حق انقلاب و ولایت فقیه‌اند و دراین راه تا پای جان ایستاده‌اند و هیچ زمانی عقب‌نشینی نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام متهور ملکی به مسائل تربیتی و اخلاقی اشاره کرد و افزود: تربیت صحیح اسلامی راه داشتن خانواده و جامعه سالم است و به‌کارگیری آن در خانواده‌ها ضروری است.

وی نقش ولایت فقیه در رهبری جامعه اسلامی و جلوگیری از انحراف آن را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از ولایت مطلقه فقیه تحقق می‌یابد.

وی یادآور شد: باید قدردان ولایت فقیه باشیم و همه باید همواره در مسیر ولایت فقیه و رهبری حرکت کنیم و از ایشان تبعیت کنیم.

 

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است‌

همچنین در ادامه این جلسه نبی‌الله کشانی فرمانده سپاه شهرستان قدس نیز طی سخنانی گفت: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است و باید تمام موانع و مشکلات را آینده‌نگری کند.

کشانی ادامه داد: سومین روز از هفته پاسدار سپاه، تحول، تعالی و انعطاف‌پذیری و فرهنگ‌سازی در راستای حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی نام گرفته و تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های سپاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: سپاه، ایثار، شهادت و دفاع مقدس عنوان چهارمین روز و سپاه و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی عنوان پنجمین روز از گرامیداشت هفته پاسدار است.

فرمانده سپاه شهرستان قدس خاطرنشان کرد: ششمین روز از هفته پاسدار که روز ولادت امام حسین (ع) است روز سپاه، تبعیت‌پذیری و ولایت‌مداری و آخرین روز از این هفته سپاه، قرآن، معنویت و شایستگی نام گرفته است.

نبی‌الله کشانی تصریح کرد: سپاه آمادگی دارد در تمامی نقاط شهرستان حضور پیدا کند و رسالت پاسداری و مردمی بودن خود را بهتر و بیشتر از گذشته برای مردم به اثبات برساند.

وی افزود: امروز هر آنچه که سپاه دنبال می‌کند در راستای مطالبات و خواسته‌های به حق مردم است و همه هنر پاسدار بودن ما به این است که بتوانیم نیازهای واقعی آحاد مردم را بشناسیم.

فرمانده سپاه شهرستان قدس خاطرنشان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب متعلق به آحاد مردم است و سپاه نیز باید از تمامی توانمندی‌ها و مولفه‌هایی که می‌تواند از دستاوردهای انقلاب صیانت کند استفاده کند.

انتهای پیام/س10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول