اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان:

افتخارات سپاه پاسداران غیرقابل شمارش است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: موفقیت سپاه در تمامی عرصه‌ها مشهود است و افتخارات غیرقابل شمارشی در کارنامه این نهاد انقلابی ثبت شده است.

افتخارات سپاه پاسداران غیرقابل شمارش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در دیدار با فرماندهان رده‌های مقاومت سپاه بیت‌المقدس در سنندج، اظهار داشت: روحیه ایثارگری و جهادی و ولایتمداری پاسداران موجب موفقیت‌های سپاه پاسداران شده است.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کردستان، سپاه پاسداران آیه "واعدولهم مااستطعتم من قوه" را عملی و محقق کرده است تا جایی که دشمنان از این نیروی الهی در هراسند و همواره با برنامه‌هایی آن را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه سپاه پاسداران در زمینه دستاوردها و تجهیزات نظامی به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌اند اما ترس دشمنان از اراده‌های پولادین و نیروی ایمان پشت این تجهیزات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ترس دشمنان نه تنها در رفتار و عملکردشان بلکه در گفتارشان نیز مشهود است و بارها خود به این مسئله اعتراف کرده‌اند و این افتخاری برای نظام اسلامی به‌شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اراده، ایمان و باور ملت ایران و نیروهای مسلح را غیرقابل محاسبه و غیرقابل مقابله برای دشمنان دانست و افزود: تا زمانی که ملت و نیروهای مسلح ما از چنین نیرویی برخوردار باشند رویاهای دشمن مبنی بر براندازی نظام اسلامی تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار، گفت: پاسداران ما از آن امام بزرگوار در راستای حفظ و گسترش دین اسلام الگو می‌گیرند و همانند ایشان برای دفاع از ارزش‌های اسلام تمام توان و تلاش خود را به کار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: امام حسین(ع) الگویی به تمام معناست که نه تنها ملت ایران و مسلمانان بلکه آزادگان جهان نیز از آن تأسی می‌گیرند و این از افتخارات پاسداران است که روز ولادت آن امام را با عنوان روز پاسدار نامگذاری کرده‌اند.

وی برخورداری از روحیه جهادی و دستگیری از ضعفا را از دیگر ویژگی‌های پاسداران خواند و ورود سپاه به عرصه‌های سازندگی و اقتصادی را نماد بارز وجود ویژگی‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در پاسداران عنوان کرد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان، ورود سپاه به این عرصه‌ها برای کسب درآمد نیست بلکه برای رضایت خداوند و تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی و توسعه‌ای و کمک به دولت برای رفع محرومیت در اقصی نقاط کشور است.

وی در پایان با تاکید بر تقویت شاخص‌های پاسداری در پاسداران، از آنان خواست تا همچنان روحیات جهادی، حماسی و بسیجی خود را حفظ کرده و از آنها در مقابله با برنامه‌ها و تهدیدات دشمنان استفاده نمایند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول