اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

سپاه منشأ خیر و برکات در جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هرجا که وارد می‌شود، منشأ خیر و برکات فراوانی است.

سپاه منشأ خیر و برکات در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در مراسم تجلیل از مقام پاسدار که با حضور اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از فرماندهان سپاه در سالن اجتماعات شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد ضمن تبریک هفته پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی است که به فرمان امام خمینی (ره) در بدو انقلاب اسلامی ایران بنا نهاده شد.

وی تصریح کرد: سپاه بر مبنای تقوای الهی بنا نهاده شده و در حال حاضر نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری و ارزش‌های الهی، توحیدی با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها شکست را پذیرفته‌اند و راه دیگری برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی پیدا نمی‌کنند.

رضوانی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس از ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع کرده است که این دفاع همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری بسیار عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی یادآور شد: این نهاد مردمی به پیشرفت‌های عظیمی دست پیدا کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تشریح کرد: به لطف و عنایت خداوند متعال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر جایی که حضور پیدا کرده منشأ خیر و برکت و توسعه زیر ساخت‌ها و گسترش عمران و آبادانی بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زیر چتر ولایت و پیروی از مقام معظم رهبری پیشرفت زیادی کرده است.

این مسئول ورود سپاه به عرصه سازندگی کشور را جزو رسالت ذاتی این نهاد مقدس دانست و سازندگی را از مهم‌ترین برنامه‌های آن عنوان کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ورود به پروژه‌های محرومیت‌زدایی کشور فعالیت‌های بسیاری انجام داده است.

رضوانی اضافه کرد: سوم شعبان هر سال یادآور فداکاری‌های پاسداران و حافظان ولایت است و دشمنان را در تمام عرصه‌ها شکست داده و آن‌ها را در همه عرصه‌ها ناامید کرده است.

وی مجاهدت‌ها و رشادت‌های پاسداران نظام و انقلاب را مثال‌‌زدنی دانست و یادآور شد: هجمه‌های دشمنان بسیار متنوع است، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تقوای الهی و هدایت‌های مقام معظم رهبری با شکست‌های متوالی دشمنان توانی برای آنها نگذاشته است.

وی در پایان همکاری مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر را در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول