اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

سپاه قطعه‌ای از نهضت عاشوراست

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین در مراسم جشن روز پاسدار که در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد گفت: سپاه قطعه‌ای از نهضت عاشورا است.

سپاه قطعه‌ای از نهضت عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام پاسدار در قزوین برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بهره‌گیری از اندیشه‌های عمیق اولیا و انبیاء الهی توانسته رسالت‌های بزرگ خود را به خوبی انجام دهد و از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفاظت و حمایت کند.

سپاه در دفاع مقدس استعمارگران جهان را شکست داد

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از مرزهای کشور دفاع کرد و با کشورهای غربی، امریکا و رژیم اشغالگر قدس مقابله کرد و همه آنها را شکست داد.

این مسئول ادامه داد: امروز دشمنان اسلام با توجه به اینکه از جنگ نظامی با جمهوری اسلامی قدرتمند ایران اسلامی ناامید شده است وارد جنگ نرم شده و سپاه در این جنگ به خوبی از مرزهای فرهنگی دفاع کرده است.

عجم افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران با بهره‌گیری از پیام عاشورا، رهنمودهای امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری ضمن حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب توانسته پیام انقلاب را جهانی کند.

 

سپاه مایه افتخار مردم شریف ایران است

وی خاطرنشان کرد: عزت و شرف ملت شریف ایران به سادگی بدست نیامده و در این راه رشادت‌ها و خون‌های بسیاری ریخته شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مسیر دشوار بسیار تلاش کرده و خود مایه عزت و افتخار مردم شریف بزرگ ایران است.

استاندار قزوین با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن و حساسیت این عرصه مهم تأکید کرد: دشمن در جنگ فرهنگی سرمایه گزاری بسیار زیادی کرده و هر بار با یک چهره جدید وارد این جنگ می‌شود، اما غافل از آن است که سپاه توان مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد و آگاه به تاکتیک‌های مختلف دشمنان است.

این مسئول عرصه جنگ نرم را بسیار پیچیده و سخت‌تر از جنگ نظامی معرفی کرد و افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پی به قدرت و توان سپاه پاسداران برده و در عرصه جنگ نرم هم ناامید است.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر مبنای تقوای الهی تشکیل شده و به خاطر بهره‌مندی از تقوای الهی به یک درخت تنومند تبدیل شده است که همه دشمنان اسلام از این نهاد مردمی هراس دارند.

عجم ضمن تشریح کرد: پاسداری مقید به زمان و مکان نیست و امروز پاسداران انقلاب به خوبی از عهده رسالت رسالت سنگین پاسداری برآمده و به  یک الگوی بسیار خوب برای کشورهای دیگر تبدیل شود.

استاندار قزوین ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ستاد جمع آوری شهدا حقیقتاً ستاد بسیار ارزشمندی است و استانداری و دستگاه‌های اجرایی از همه توان خود برای حمایت از این طرح عظیم حمایت کرده و خواهد کرد.

 

سپاه در جمع آوری آثار شهدا نقش محوری دارد

وی نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین را در هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: امروز سپاه در برنامه‌ریزی جمع‌آوری آثار شهدا پیش‌ قدم بوده و نقش محوری را بازی می‌کند.

این مسئول ابراز کرد: آثار شهدا بسیار ارزشمند است و این آثار ارزشمند باید در اختیار آیندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول