اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: سپاه پاسداران و بسیج 2 نهاد مؤثر و مهم در زمینه حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام هستند.

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در جمع فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ضمن تبریک سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج که مولود انقلاب هستند دو نهاد مؤثر و مهم در زمینه حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران علاوه بر سابقه درخشان دوران دفاع مقدس، حضور مقتدرانه و افتخارآمیزی نیز در دیگر عرصه‌ها از جمله حوزه سازندگی کشور دارند به گونه‌ای که اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی و ملی در حوزه‌های مختلف سد سازی، راه‌سازی و ... نیز از دیگر شاخص‌های نشان‌دهنده توان و ظرفیت بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کوهبنان در ادامه ولایت‌مداری، ترویج و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی، تمسک به قرآن و توسل به ائمه اطهار (ع) و تبعیت‌پذیری نیروهای جان برکف سپاه پاسداران از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را از جمله ویژگی‌های بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد.

صالح‌نیا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همان آغازین سال‌های پیروزی انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) در کشور تشکیل شد و طی این سال‌ها منشأ خدمات ارزنده‌ای در تمام صحنه‌ها، عرصه‌ها و بحران‌های پیش روی انقلاب بوده است.

وی افزود: در برهه‌ای از تاریخ ایران اسلامی با تحمیل جنگ توسط صدام و ابرقدرت‌ها پاسداران با رشادت وصف‌ناپذیری از مرز و بوم و تمامیت ارضی کشور و ملت ایران پاسداری کردند و امروز هم با توان مضاعف و اراده‌ای قوی‌تر با حضور در عرصه‌های اجتماعی از مردم در برابر تهاجم فرهنگی دفاع می‌کند.

صالح نیا تصریح کرد: پایداری، مقاومت، رشادت و دلاوری پاسداران در دوران هشت ساله دفاع مقدس و حوادث پس از جنگ به ویژه خاموش کردن فتنه 88 به کشور ما عزت داد و موجب شد که دشمن از فکر اقدام نظامی علیه کشور ناامید شود.

 امام جمعه کوهبنان افزود: امروزه ابرقدرت‌ها و مستکبران جهان در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند که دستاوردهای عظیم انقلاب را کم‌رنگ نشان دهند، اما پیشرفت‌های سپاه پاسداران در ابعاد نظامی و ... سبب شده است که همه آن‌ها ساکت شوند و فقط به فکر گسترش جنگ نرم باشند.

وی با توجه به ولایت‌پذیری و تبعیت پاسداران از بیانات مقام عظمای ولایت، حفظ هویت دینی و اسلامی و دفاع ار ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام و انقلاب را وظیفه اصلی سپاه عنوان کرد.

صالح‌نیا بیان داشت: سپاه پاسداران همواره در مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی آماده بوده که البته این مهم را درطی 33 سال گذشته در تمام عرصه‌ها به اثبات رسانده و در این راه شهدایی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول