اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

سپاه وظیفه سنگینی در مقابل توطئه‌های دشمن دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال توطئه اسلام هراسی، شیعه هراسی و سپاه هراسی هستند که وظیفه بسیار سنگینی در مقابل این توطئه‌ها بر عهده ما است.

سپاه وظیفه سنگینی در مقابل توطئه‌های دشمن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار روح‌الله نوری در جشن میلاد امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار اظهار داشت: 33 سال پیش توسط امام راحل نهال درختی کاشته شد که امروز به لطف خدا این درخت به درختی قوی در منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: اگر دوراندیشی امام راحل در تأسیس سپاه پاسداران نبود به سلامتی از طوفان‌های گذشته عبور نمی‌کردیم که این نکته را دوست و دشمن پذیرفته و بر آن تأکید دارد.

نوری ببان داشت: امام راحل در مورد سپاه فرمودند، «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و این سپاه است که از کشور پاسداری می‌کند و دشمنان نظام اذعان دارند که سپاه حافظ انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال توطئه اسلام هراسی، شیعه هراسی و سپاه هراسی هستند.

نوری عنوان کرد: اسلام هراسی به این معنی است که اگر حکومت دینی در منطقه‌ای و کشوری حاکم شود منافع آنها به خطر می‌افتد و به این دلیل هر روزه بر علیه حکومت دینی توطئه می‌کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ما است که باید به نحو احسن آن را انجام دهیم.

نوری افزود: سپاه با جدیت به دنبال اجرای برنامه‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: ما یک تهدید سخت از خارج از کشور بر سپاه داریم و یک تهدید داخلی داریم که قصد دارد نیروهای سپاهی را بی‌دین، بی‌تقوا و نسبت به انقلاب اسلامی بی‌انگیزه کند.

وی افزود: دشمن امروز در کشور برای نفوذ در سپاه، بسیج و حزب‌الله سرمایه‌گذاری می‌کند و خدا را شکر که تا به امروز دشمن نتوانسته نسبت به نفوذ در درون سپاه و خانواده‌های آنها کمترین تأثیری را بگذارد و ما همه موظف هستیم که هوشیار باشیم و از خودمان نسبت به اعتقادات دینی و بصیرت و وفاداری به ارزش‌های دینی مواظبت کنیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول