اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

سبزپوشان ولایتمدار سپاه حافظ انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: سبزپوشان ولایتمدار سپاه آماده و حافظ انقلاب هستند.

سبزپوشان ولایتمدار سپاه حافظ انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در دیدار با فرمانده‌هان رده‌های سپاه در کرمان با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار از ولایتمداری و نگاه جامع پاسداران سپاه ثارالله استان کرمان به ویژه سردار نوری فرماندهی سپاه ثارالله تجلیل کرد.

وی اظهار داشت: سپاه ثارالله استان کرمان همکاری، تعامل و هماهنگی‌های خوبی با مدیریت اجرایی استان ه منظور تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

استاندار کرمان گفت: سپاه در همه برهه‌ها یار و یاور انقلاب بوده و در این عرصه که دشمنان انقلاب همواره به طراحی‌های متفاوت برای مقابله با نظام مشغول هستند، سبزپوشان ولایتمدار سپاه آماده و حافظ انقلاب هستند.

سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این دیدار با قدردانی از حضور استاندار کرمان گفت: این روز متعلق به همه کسانی است که در راستای دفاع از دین، ولایت و ارزش‌ها حرکت می‌کنند.

نوری نقش مدیریت کلان استان کرمان در ایجاد هماهنگی و وحدت در استان را ارزنده توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد با فضای به وجود آمده رشد و توسعه استان کرمان شتاب بیشتری بگیرد و در تمام بخش‌ها معنویت و فرهنگ جایگاه خود را پیدا کند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول