اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد

جذب 80 درصدی اعتبارات سال 90 در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصادی و دارایی مازندران گفت: در سال گذشته 80 درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در مازندران جذب شد.

جذب 80 درصدی اعتبارات سال 90 در مازندران

محمود شعبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در سال گذشته رقمی معادل درآمد 380 میلیارد تومان درآمد کل استان بوده که بیش از 80 درصد درآمد استان سهم مالیات بوده و بقیه مربوط به دستگاه‌های اجرایی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از معادل 57 میلیارد تومان مازاد درآمد مازندران، 19 میلیارد تومان به استان بازگشته است.

این مسئول عنوان کرد: 80 درصد سهم اعتبارات مازاد درآمد استان صرف طرح‌های عمرانی شد و بقیه مربوط به هزینه‌های تمام دستگاه‌های اجرایی است که کاهش داده بودند.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی مازندران با اعلام اینکه در سال گذشته استاندار مازندران 2 میلیارد تومان به بسیج سازندگی و 4 میلیارد تومان به بخش آموزش و پرورش برای اوقات فراغت جوانان پرداخت کرده، تصریح کرد: به این دلیل که در بسیج سازندگی معادل رقمی که باید به آن تعلق می‌گرفت یک رقم خاصی بوده، اما تمام دستگاه‌های دولتی در ارتباط با بسیج سازندگی اعتبار دارند و رسالت سازمان امور اقتصادی در ارتباط با کنترل و مکانیزم ریالی در مواضع بسیج اثرات مفیدی را می‌تواند داشته باشد.

شعبان‌زاده یادآور شد: با احتساب مجموع سهم ملی و استانی مازندران اعتبارات زیادی در سال‌ گذشته به استان سرازیر شده و دستگاه‌های اجرایی تاکنون نسبت به جذب بیش از 80 درصد اعتبارات استان اقدام کردند.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم تا پایان تیر بقیه اعتبارات باقی‌مانده به شکل‌هایی که در قانون تعریف شده جذب شود.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول