اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی:

اختصاص اعتبارات به هیئت‌های ورزشی بر اساس برنامه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی تاکید کرد: اختصاص اعتبارات به هیئت‌های ورزشی بر اساس برنامه‌ها و تقویم اجرایی هیئت‌ها انجام می‌شود.

اختصاص اعتبارات به هیئت‌های ورزشی بر اساس برنامه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علی روشن در نشست با هیئت‌های ورزشی خراسان‌شمالی تصریح کرد: قطعاً ارائه برنامه اجرایی از سوی هیئت‌های ورزشی اساسی‌ترین گام برای برنامه‌ریزی و ارتقای ورزش استان است.

وی تدوین برنامه‌ها از سوی هیئت‌های ورزشی و ارائه به اداره‌کل ورزش و جوانان استان را ضروری برشمرد و اظهار کرد: باید هیئت‌ها پتانسیل‌های خود را در قالب راهبردها و برنامه‌های اساسی بالفعل برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی  ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی و فراهم‌کردن  شرایط لازم زمینه بروز استعدادها و درخشش ورزشکاران مستعد استان را در عرصه‌های ورزشی فراهم کرد.

وی گفت: بر همین اساس باید با همکاری و همفکری و استفاده از ظرفیت هیئت‌ها برای رشد و توسعه ورزش استان تلاش شود.

به گزارش فارس توجه ویژه به برخی هیئت‌ها در بحث جذب حامی مالی، هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی در بحث استعدادیابی، تأمین امکانات رفاهی جهت برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی، ارائه فعالیت هیئت‌ها در قالب بولتن و... از مهم‌ترین مباحث نشست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی با هیئت‌های ورزشی استان بود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول