اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس:

اعتبارات اندک پاسخگوی توسعه واقعی خلخال نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات اندک استانی و شهرستانی هرگز پاسخگوی توسعه واقعی در جنوب استان اردبیل نیست.

اعتبارات اندک پاسخگوی توسعه واقعی خلخال نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی خلخال اظهار داشت: ما با اعتبارات اندک استانی و شهرستانی نمی‌توانیم به توسعه مورد انتظار مردم پاسخ دهیم که در این زمینه ضرورت دارد از طریق اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ها طرح‌ها و پروژه‌های مختلف اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کنیم.

وی به برخی عقب‌ماندگی شهرستان خلخال در مسیر توسعه و رشد خود اشاره کرد و افزود: این شهرستان به دلیل موقعیت گردشگری و صنعتی می‌تواند یکی از قابل‌ترین مناطق استان باشد به شرط آن که جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان راه‌اندازی شده و در این زمینه اهتمام به حل مشکلات زیرساختی باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: توجه به بخش صنعت و گردشگری خلخال راهکار مناسب برای حل بخشی از مشکلات است که انتظار داریم با نگرش مثبت مسئولان کشوری و استانی موانع موجود نیز برطرف شود.

این مسئول تصریح کرد: اولویت‌های تخصیص اعتبارات امسال برای ایجاد زیرساخت‌های لازم با هدف تقویت جبهه تولید ملی، رفع بیکاری و جذب سرمایه‌گذاران متعدد در منطقه است.

وی اضافه کرد: شهرستان خلخال بستر لازم را برای سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه گردشگری و اکوتوریسم دارد که شایسته است زیرساخت‌ها و برخی امکانات مورد نیاز در این زمینه فراهم شود.

به گزارش فارس، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سرمایه‌‌گذاری در این بخش و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جلب توجه سرمایه‌گذاران در این زمینه توسعه این شهرستان را از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و رفع معضل بیکاری به دنبال دارد.

جعفری همچنین از مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان خواست از سرمایه‌گذاران این بخش با فراهم کردن بستر مورد نیاز و زیرساخت‌های لازم حمایت کرده تا در منطقه شاهد راه‌اندازی صنایع مادر و کارخانه‌های بزرگ باشیم.

وی توجه به مناطق محروم را به همراه مناطق روستایی از اولویت امسال تخصیص اعتبارات ملی و استانی برشمرد و ادامه داد: در تلاش هستیم در یک حرکت مثبت گام‌های جدی را در رفع کمبودها و دغدغه‌های روستانشینان برداریم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول