اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

اعتبارات امور شهری باشت ناچیز است

خبرگزاری فارس: نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: چهره ظاهری شهر باشت به هیچ وجه برازنده این شهر با آن قدمت دیرینه نیست و اکنون باید مسئولان به فکر افزایش اعتبارات امور شهری باشت باشند.

اعتبارات امور شهری باشت ناچیز است

غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی به مردم باشت و گچساران هیچ تفاوتی قائل نیستیم و پیگیر مشکلات هر دو شهرستان به یک اندازه هستیم، اظهار کرد: شهرستان نوپای باشت در دو زمینه اشتغال و رسیدگی به وضعیت امور شهری نیاز به توجه بیشتر دارند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون دیدار تخصصی ما با مدیران این شهرستان چند روزی هست کم شده و آن هم به دلیل حضور مسئول ارشد این شهرستان در سفر معنوی حج است.

تاجگردون ابراز داشت: نگرانی بزرگی که داریم مربوط به چهره این شهر است که برازنده باشت و مردم آن نیست و البته بخشی از آن به نحوه مدیریت امور شهری باشت برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه گلایه‌هایی در این زمینه تاکنون از سوی برخی مسئولان و مردم به ما منتقل شده، تصریح کرد: بخشی دیگر از این مشکل به کمبود اعتبارات در حوزه امور شهری برمی‌گردد که توقع داریم مسئولان استانی شهر باشت را در اختصاص این گونه اعتبارات بیشتر دریابند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی از فقدان سایت اداری باشت نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات این شهرستان یاد کرد و گفت: مشکل اصلی در این زمینه نبود زمین است چرا که پول آن نیز آماده بوده و زمینی هم خریداری گردید و بعد معلوم شد که در طرح قرار دارد.

تاجگردون کشاورزی را یکی از بخش‌های مهم برای توسعه و عمران و آبادانی باشت و همچنین زمینه‌ساز کار و تولید دانست و گفت: با راه‌اندازی سد شیو بسیاری از مشکلات این حوزه در بخش آب برطرف می‌شود.

وی با بیان این‌که هم اکنون فاز دوم مطالعاتی این سد شروع به کار کرده است، تصریح کرد: آب منطقه‌ای باید تلاش خود را برای ارائه مستندات فاز دوم مطالعاتی بیشتر کند.

تاجگردون افزود: اگر فاز دوم مطالعاتی تکمیل شود و امور آب شتاب بیشتری برای ارائه مستندات خود به خرج دهد، با رایزنی‌های خود در مرکز این طرح را برای ساخت در برنامه‌های سال آینده قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول