اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

اعتبارات بیله‌سوار با اولویت مناطق محروم توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بیله‌سوار گفت: اعتبارات تخصیصی امسال در شهرستان بیله‌سوار با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

اعتبارات بیله‌سوار با اولویت مناطق محروم توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمامی که در شهرستان موجود است باید در اولین فرصت تکمیل و به بهره‌برداری برسد که در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

وی با بیان اینکه اعتبارات تخصیص امسال در 18 فصل طراحی شده است افزود: این اعتبارات با اولویت مناطق محروم آب و راه روستایی توزیع می‌شود که تاکیدات مقام ارشد استان اردبیل نیز بر همین امر است.

این مسئول ادامه داد: شهرستان بیله‌سوار با برخورداری از اعتبارات عمرانی و جاری ظرفیت اتمام تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را دارد و بر همین اساس 80 میلیارد ریال سهم پروژه‌های عمرانی بیله‌سوار در سال جاری می‌شود.

فرماندار بیله‌سوار به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: هدف‌گذاری همه ما و حرکت دولتمردان امسال به سمت حمایت از تولیدات ملی است و این اصل نباید در جامعه ما مورد غفلت قرار گیرد.

زیبانژاد بیان داشت: مدیران در تمام سطوح مکلف به تحقق منویات مقام معظم رهبری هستند و باید با تلاش مشکلات فراروی تولید برطرف شود.

وی به فرصت کم باقی مانده برای جذب اعتبارات سال گذشته اشاره کرد و خواستار جذب سریع اعتبارات از سوی دستگاه‌های ذیربط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داود شایقی مدیرکل برنامه و بودجه استانداری اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال سرجمع اعتبارات شهرستان‌ها به خود شهرستان واگذار می‌‌شود تا مدیران با شناخت بیشتری بر اساس اولویت‌ها، نیازها و شاخص‌های شهرستانی توزیع اعتبارات را انجام دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول