اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی خبر داد

توزیع 50 درصد اعتبارات به عمران مناطق محروم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی از توزیع بیش از 50 درصد اعتبارات سال جاری گرمی با اولویت مناطق محروم خبر داد.

توزیع 50 درصد اعتبارات به عمران مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در جلسه شورای اداری گرمی اظهار داشت: تاکید دولت بر عمران و آبادانی مناطق محروم باید در شهرستان‌ها نیز پیگیری شود و بر همین اساس ما امسال بیشترین اعتبارات خود را در راستای محرومیت‌زدایی مناطق هزینه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی مرام ارزشی انقلاب اسلامی برای برقراری عدالت اجتماعی است، افزود: دولت با تاکید بر این منویات با هدف عمران و آبادانی تمام مناطق محروم وارد عمل شده و تلاش‌های خود را نیز در همین راستا متمرکز کرده است.

فرماندار گرمی با بیان اینکه دولت ضمن برطرف کردن محرومیت پیشرفت و توسعه را نیز برای مردم به ارمغان می‌آورد، بیان داشت: هدف از این محرمیت‌زدایی حرکت به سمت تلاش و مجاهدت و سوق یافتن مردم به سمت خود اتکایی است.

صحرایی تصریح کرد: مهاجرت جمعیت از مشکلات جدی گرمی است و توزیع اعتبارات با رویکرد عمران و آبادانی مناطق محروم در کاهش روند آن موثر است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به آبادانی روستاهای گرمی در چند مورد موجب مهاجرت معکوس و افزایش ساخت و سازها شده، خاطرنشان کرد: دولت با پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی و حمایت از اشتغال بومی و خانگی، برای رفاه و آسایش روستانشینان برنامه‌ریزی کرده است.

فرماندار گرمی افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان را جزو اولویت‌ها اعلام کرد و افزود: خدمت به خلق خدا رسالت عظیم مسلمانی است و در واقع با بهادادن به عمران و آبادانی مناطق محروم به وظیفه انسانی خود عمل می‌کنیم.

وی بیان داشت: در راستای اجرای تدابیر دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در مناطق محروم احداث پل، مسجد، کتابخانه، مدرسه و خانه عالم را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از تامین پزشکان متخصص بیمارستان ولایت گرمی خبر داد.

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی‌اصل افزود: در این زمینه با معاونت وزارت بهداشت و درمان گفت‌و‌گو شده و نتیجه باید از ناحیه شبکه بهداشت و درمان پیگیری شود.

وی با اشاره به کمبودها و مشکلات دانشکده پرستاری و مامایی گرمی ابراز داشت: برای تامین نیازمندی‌های این مرکز علمی نیز تلاش می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی گرمی هم نبود خوابگاه را مشکل اصلی این دانشکده عنوان کرد.

بابک رضازاده با اعلام اینکه دانشکده پرستاری و مامایی گرمی از ترم آینده در سه رشته دانشجو پذیرش می‌کند، بر ضرورت تامین خوابگاه برادران و خواهران برای این مرکز تاکید کرد.

 شهردار گرمی نیز در این جلسه از پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری گرمی در چند روز آینده خبر داد.

خدارحیم شکوهی افزود: حقوق کارگران شهرداری گرمی از ابتدای سال جاری به طور کامل پرداخت نشده اما به حساب آنها مبالغی به عنوان علی‌الحساب واریز شده است.

وی بیان داشت: مشکل شهرداری گرمی در تامین حقوق کارگران این نهاد برطرف شده و طی چند روز آینده حقوق معوق کارگران شهرداری به طور کامل پرداخت خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: از تیرماه امسال حقوق کارگران شهرداری به تعویق نخواهد افتاد.

شهردار گرمی تعداد کارگران مربوط به شهرداری گرمی را 30 نفر ذکر کرد و گفت: نقش کارگران شریف شهرداری گرمی در نظافت این شهر غیر قابل انکار است و شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گرمی برای جلب رضایت آنها و حمایت لازم از این طبقه زحمتکش تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول