اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

توسعه شبکه دولت در 100 دستگاه اجرایی گلستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان از توسعه شبکه دولت در 100 دستگاه اجرایی استان خبر داد.

توسعه شبکه دولت در 100 دستگاه اجرایی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر سوخته‎سرایی ظهر امروز در کارگروه تحول اداری استان اظهار داشت: از مزایای توسعه شبکه دولت صرفه‎جویی در وقت و تسهیل فرستادن نامه‎ها است.

وی با بیان اینکه در بخش آموزش و تحول اداری اقدامات خوبی صورت گرفته است تصریح کرد: محصول این همکاری‎ها در استان دستاوردهای خوبی به همراه داشته است به‎ طوری که رضایت مسئولان بالادستی و رضایت مردم از خدمات دولتی مشهود شده که این امر نظام را تقویت و کارآمدی آن را افزایش می‎دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان به بررسی وضعیت موجود دستگاه‎های اجرایی پرداخت و اضافه کرد: ارزیابی دستگاه‎ها در سال 1385 معدل 473 را نشان داد و این میزان در سال گذشته به معدل 638 افزایش پیدا کرد که این جایگاه نشان از برنامه‎ریزی دقیق، کارشناسی هدفمند و همکاری خوب دستگاه‎های اجرایی بوده است.

سوخته‎سرایی با بیان اینکه بخشی از ارتقای شاخصه‎ها به دولت الکترونیک برمی‎گردد اذعان کرد: در استانداری گلستان سیستم اتوماسیون اداری برقرار شده که این مهم سبب کسب رتبه برتر برای استان نیز شده است.

به گفته وی سیستم اتوماسیون اداری در 30 دستگاه اداری استان گلستان ایجاد شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه در سال گذشته 176 خدمت به دفاتر پیشخوان محول شده است یادآور شد: با ارزیابی که توسط معاونت کشور انجام گرفته استان گلستان توانست رتبه دوم را در کشور کسب کند.

سوخته‎سرایی بیان داشت: راه‎اندازی 179 خدمات شهری و 433 دفتر آی‎سی‎تی روستایی در گلستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند که 19 دستگاه این خدمات را در استان ارائه می‎کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول