به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیاکبر سوختهسرایی ظهر امروز در کارگروه تحول اداری استان اظهار داشت: از مزایای توسعه شبکه دولت صرفهجویی در وقت و تسهیل فرستادن نامهها است.
وی با بیان اینکه در بخش آموزش و تحول اداری اقدامات خوبی صورت گرفته است تصریح کرد: محصول این همکاریها در استان دستاوردهای خوبی به همراه داشته است به طوری که رضایت مسئولان بالادستی و رضایت مردم از خدمات دولتی مشهود شده که این امر نظام را تقویت و کارآمدی آن را افزایش میدهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان به بررسی وضعیت موجود دستگاههای اجرایی پرداخت و اضافه کرد: ارزیابی دستگاهها در سال 1385 معدل 473 را نشان داد و این میزان در سال گذشته به معدل 638 افزایش پیدا کرد که این جایگاه نشان از برنامهریزی دقیق، کارشناسی هدفمند و همکاری خوب دستگاههای اجرایی بوده است.
سوختهسرایی با بیان اینکه بخشی از ارتقای شاخصهها به دولت الکترونیک برمیگردد اذعان کرد: در استانداری گلستان سیستم اتوماسیون اداری برقرار شده که این مهم سبب کسب رتبه برتر برای استان نیز شده است.
به گفته وی سیستم اتوماسیون اداری در 30 دستگاه اداری استان گلستان ایجاد شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه در سال گذشته 176 خدمت به دفاتر پیشخوان محول شده است یادآور شد: با ارزیابی که توسط معاونت کشور انجام گرفته استان گلستان توانست رتبه دوم را در کشور کسب کند.
سوختهسرایی بیان داشت: راهاندازی 179 خدمات شهری و 433 دفتر آیسیتی روستایی در گلستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند که 19 دستگاه این خدمات را در استان ارائه میکنند.
انتهای پیام/س20/د1000