اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج:

توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کرج در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در اولویت قرار دارد.

توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کرج در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در کلانشهر کرج انجام داد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است که این مهم با جدیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: نوسازی این ناوگان نیز در دستورکار قرار گرفته است تا خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه نماییم.

این مسئول با اشاره به این که بسیاری از شهروندان به منظور تردد در شهر و  جابه‌جایی از خودروهایی عمومی به ویژه اتوبوس استفاده می‌کنند لذا این سازمان باید در نهایت دقت خدماتی را در خور شأن شهروندان ارائه کند.

وی افزود: توسعه خطوط و افزایش تعداد دستگاه‌های اتوبوس نیز یکی دیگر از اقدامات و برنامه‌هایی است که در اولویت این سازمان قرار دارد.

این مسئول در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری 50 دستگاه اتوبوس آکیا در کرج خبر داد و گفت: با هدف توسعه خدمات‌رسانی به مردم 50 دستگاه اتوبوس آکیا در کرج به بهره‌برداری می‌رسد. اتوبوس‌های خریداری شده دارای استاندار یورو 3 هستند.

کیانی با اعلام این که این اتوبوس‌ها بهترین کیفیت تولید را در میان شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس در کشور دارا هستند ادامه داد: برای خرید هر یک از این اتوبوس‌ها یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.استفاده درست و صحیح شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌تواند ما را در توسعه این مهم یاری دهد.

کیانی افزود: متأسفانه برخی از شهروندان بدون در نظر گرفتن هزینه‌های صرف شده برای خرید و تهیه این اتوبوس‌ها صندلی‌ها و دیواره‌های اتوبوس را تخریب کرده که این اقدام علاوه بر کاهش عمر اتوبوس‌ها هزینه‌های جانبی را نیز به این سازمان اضافه می‌کند.

وی با اعلام اینکه برای خرید این 50 دستگاه اتوبوس آکیا جمعا 85 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: این اعتبار از وزارت کشور و شهرداری کرج تامین شده است.

کیانی گفت: اتوبوس‌های خریداری شده در خطوط ملکی و بخش خصوصی سازمان جایگزین اتوبوس‌های مستهلک خواهند شد.

به گفته وی بهره‌برداری از این اتوبوس‌ها فردا طی مراسمی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول