اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

استعدادیابی در کنار توسعه ورزش اهمیت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در رشته دو و میدانی استعدادیابی در کنار توسعه اهمیت فراوانی دارد.

استعدادیابی در کنار توسعه ورزش اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ورزش دو و میدانی از قدیم به عنوان یک ورزش پایه و مادر شناخته می‌شد که می‌تواند زیرساخت ورزش‌های دیگر بوده و ارتقای سطح سلامتی جامعه را فراهم کند.

وی ادامه داد: این ورزش از رشته‌های مدال‌آور در ایران و المپیک محسوب می‌شود و وجود مناطق مختلف آب و هوایی در استان اصفهان انسان‌های متفاوت با استعدادهای فراوان را در همه رشته‌ها از جمله دو و میدانی فراهم آورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: زمینه رشد در رشته دو و میدانی در استان اصفهان فراهم است و آقای امینی نیز فرد محترمی است که تلاش‌های بسیاری برای این رشته در استان اصفهان انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد هیئت دو و میدانی در زمان مدیریت آقای امینی خوب بوده که البته با محدودیت‌هایی نیز در این رشته مواجه بوده است.

خدابخش تصریح کرد: رسول یزدی‌زاده نیز ارتباطات خوبی در شهر و استان اصفهان و نیز آشنایی مناسبی با رشته دو و میدانی دارد که تمام این فاکتورها موجب می‌شود تا به رشد و توسعه این رشته در استان کمک بسیاری کند.

وی افزود: در حال حاضر از 16 هزار ورزشکار این رشته که در سطح کشور وجود دارد نزدیک به یک هزار ورزشکار در استان اصفهان وجود دارد که امیدواریم این اعداد اصلاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدواریم با کمک آموزش و پرورش این رشته در استان اصفهان رشد و توسعه بیشتری پیدا کند.

وی ادامه داد: استعدادیابی در کنار توسعه اهمیت فراوانی دارد و دریایی از نیروی مستعد در سطح مدارس استان اصفهان وجود دارد که با برنامه‌ریزی می‌توان رشد و توسعه این رشته را فراهم کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول