اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

وجود جوانانی سالم نیازمند توسعه نشاط در جامعه است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی – امنیتی استانداری گفت: هدف ما در حوزه اجتماعی باید حرکت به سوی کاهش آسیب‌ها و توسعه نشاط در جامعه باشد تا جوانانی سالم و پرنشاط داشته باشیم.

وجود جوانانی سالم نیازمند توسعه نشاط در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، «مجید نادری» صبح امروز در اولین جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: مبحث‌های مربوط به اجتماع با بخش‌های اقتصادی؛ تولید و اشتغال ارتباط دارد، لذا همه‌ ما باید با فکر بلند و اجرا و نظارت خوب سبب رفع مشکلات اقتصادی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: این کارگروه چون با انسان سر و کار دارد از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از دقت و تخصص خاصی جهت تصمیم‌گیری برخوردار باشد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری در ادامه افزود: در تبیین برنامه‌ها بایستی کارایی و  اثر بخشی مدنظر قرار گیرد و طرح‌های خوب ترسیم و اجرا شود.

وی نسبت به ضرورت اجرایی شدن مصوبات جلسه به‌خصوص یکی از تصمیمات که در خصوص تفکیک و جداسازی کارمندان خانم و آقا و عدم به‌کارگیری منشی زن توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی بود نیز تأکید کرد.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از نحوه و نتیجه ارزیابی دستگاه‌های دولتی استان در حوزه عفاف و حجاب پرداخت.

طاهره بیگم سیدی افزود: این ارزیابی در دو مرحله صورت گرفته و نتایج آن نیز احصاء شده است و بعضی از دستگاه‌ها نیز به دلیل عنایت ویژه‌ای که مدیران آنها به اهمیت عفاف و حجاب داشته و از عملکرد ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند و لازم است در یکی از جلسات شورای اداری معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری نیز در این جلسه طی سخنانی به ارائه گزارشی از نتیجه نظرسنجی در خصوص میزان رضایت‌مندی ارباب رجوع از عملکرد ادارات و سازمان‌های دولتی پرداخت.

سیدکریم حسینی در ادامه افزود: احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری در دنیا نیز از زیربنایی‌ترین وظایف دستگاه‌های دولتی و خصوصی است که با عناوینی از قبیل مشتری مداری؛ مشتری نوازی و تکریم ارباب رجوع نام برده می‌شود.

وی افزود: به این امر مهم نیز در متون دینی و ادبیات ما تأکید شده است.

حسینی در ادامه تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع با عنوان هفتمین برنامه تحول اداری از سال 82؛ در استان اجرایی شده است و از همان سال نیز پس از اجرا در قالب کتابچه‌ای در اختیار دستگاه‌های اجرایی و کتابخانه‌های استان قرار می‌گیرد.

وی نمره استان را در سال 90؛8/87 درصد اعلام کرد و افزود: نمره رضایت‌مندی ارباب رجوع از عملکرد دستگاه‌های دولتی استان برای ما قابل قبول نیست و بایستی در جهت افزایش و ارتقای میزان رضایت‌مندی تلاش شود ولی نسبت به سال 83 که 1/74 درصد بوده افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول