اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

ورزش به عامل توسعه‌یافتگی در کشورها تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجا‌ن‌‌شرقی گفت: ورزش به عامل توسعه‌یافتگی در کشورها تبدیل شده است و پیشرفت کشتی در استان در گرو توجه به شهرستان‌هاست.

ورزش به عامل توسعه‌یافتگی در کشورها تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، اکبر محمودی در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان آذربایجان‌‌شرقی اظهار کرد: در کنار عوامل مهم همچون توسعه‌یافتگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، توسعه‌یافتگی ورزشی نیز به امری مهم و حیاتی در جوامع بشری تبدیل شده است و سلامتی جسمی و روحی ملل با توسعه‌یافتگی ورزشی سنجیده می‌شود.

وی درباره کشتی آذربایجان‌شرقی گفت: استان در سال‌های نه چندان دور یکی از قطب‌های کشور بوده و قهرمانان بنام و بزرگی را به کشتی جهان معرفی کرده است.

محمودی تصریح کرد: در سال‌های 89 و 90 روند موفقیت کشتی آذربایجان‌شرقی آغاز شده و مدال‌های طلای پرویز هادی و یونس سرمستی در آسیا و جهان گواهی بر این مدعاست.

وی اظهار کرد: باید کشتی از مرکزیت خارج شود و تمام توان و ظرفیت کشتی استان بر شهرستان‌ها به‌خصوص شهرستان‌های دارای استعداد متمرکز شده و استعدادیابی و اردوی‌های شبانه‌روزی کشتی در شهرستان‌ها دایر شود.

محمودی ادامه داد: جایگاه‌های هیئت‌های ورزشی سراسر استان در کشور از سوی فدراسیون‌ها جمع‌آوری شده و در این رتبه‌بندی هیئت‌های عالی و خوب از امکانات و تسهیلات بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

مجمع انتخابات هیئت کشتی آذربایجان‌‌شرقی به ریاست اکبر محمودی مدیرکل ورزش و جوانان استان و نظارت محمد زاهد هاشمی‌نسب ریاست کمیته امور استان‌های فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و علی‌اکبر وظیفه‌خواه به مدت چهار سال رئیس هیئت کشتی آذربایجان‌شرقی شد.

در این مجمع که 18 نفر از 19 نفر اعضای مجمع حضور داشتند، علی‌اکبر وظیفه‌خواه با 18 رای به مدت چهار سال انتخاب شد.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول