اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

توجه به نیاز بازار رمز اصلی توسعه تولید است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: توجه به نیاز بازار رمز اصلی توسعه بخش تولید در شهرستان بشرویه است.

توجه به نیاز بازار رمز اصلی توسعه تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در جمع اصناف بشرویه که به مناسبت روز ملی اصناف برگزار شد، اظهار کرد: در اصل 44 قانون اساسی کشور بر سپردن امور به مردم و فعال‌ شدن بخش خصوصی در بخش‌های تولیدی و خدماتی تأکید شده است.

وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت هر جامعه در گرو فعالیت همه اقشار به ویژه اصناف است و در این بین اصناف شهرستان بشرویه همواره پویا بوده و برای جذب مشتری و توسعه منطقه باید پویاتر شوند.

فرماندار بشرویه اعتماد متقابل مردم و اصناف را در توسعه و رونق اقتصادی مؤثر دانست و افزود: تولید‌کننده زمانی که بر اساس نیازمندی‌های جامعه تولید داشته و از قیمت مناسب کالاهای تولیدی اطمینان داشته باشد، می‌تواند به کار و فعالیت تولیدی خود ادامه دهد.

پورسلطانی تصریح کرد: مصرف‌کننده نیز به تبع آن باید از کیفیت کالاهای تولیدی و قیمت مناسب عرضه شده رضایت داشته باشد تا چرخه اقتصادی تولید و فروش در جریان باشد.

وی همه ادارات را موظف کرد تا نیازمندی‌ها و کالاهای مورد نیاز خود را از واحدهای تولیدی و اصناف شهرستان بشرویه تهیه کنند و در این باره گفت: بازاریان نیز باید برای تولید کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

فرماندار بشرویه ادامه داد: به منظور تصمیم‌گیری و سازمان‌دهی بهتر اصناف، ضرورت دارد تا صنف‌های جدید ایجاد شده تا مشکلات و کمبودهای یکدیگر را رفع کنند.

امام‌ جمعه بشرویه نیز به جایگاه تلاش و کار در اسلام اشاره کرد و افزود: مجمع امور صنفی باید نهادی منسجم باشد و مسئولان نیز با حمایت از اصناف، پشتوانه‌ای محکم برای ادامه روند اقتصاد در کشور باشند.

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین اضافه کرد: برگزاری جلسات و کلاس‌های تخصصی در زمینه مسائل تولیدی و بازاریابی سبب می‌شود تا علاوه بر استفاده از تجربیات دیگر اصناف، با روش‌های نوین و مکانیزه کردن بخش تولیدی آشنا شوند.    

وی مجمع امور صنفی را موظف به نظارت بر اصناف شهرستان بشرویه دانست و گفت: مجموعه اصناف باید همدیگر را از نظر مالی حمایت کنند و با تشکیل صندوق قرض‌الحسنه در مجمع امور صنفی، در موارد ورشکستگی به اصناف آسیب‌دیده کمک کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول