اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع فوق‌العاده اتحادیه پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور:

دولت به توسعه حمل و نقل عمومی کمک کند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع فوق العاده اتحادیه پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور بااشاره به اینکه توسعه متوازن باید همه‌جانبه صورت گیرد، گفت: دولت به توسعه همه‌جانبه حمل و نقل عمومی کمک کند.

دولت به توسعه حمل و نقل عمومی کمک کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدصادق مهدی‌پور پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین مجمع فوق‌العاده اتحادیه پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور در  سالن اجتماعات هتل نوید ساری اظهار داشت: فعالیت‌هایی که شهرداری و شورای شهر ساری برای خدمت به مردم انجام داده‌اند، مناسب ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه، متوازن و همه‌جانبه است، متذکر شد: باید به همه جوانب توسعه، توجه کنیم.

این مسئول بااشاره به اینکه توسعه متوازن و همه‌جانبه در شبکه راه‌ها به ویژه در بخش حمل و نقل عمومی مدنظر است، گفت: حمل و نقل عمومی باید تقویت شود و دولت باید در این زمینه کمک کند.

وی با بیان اینکه باید به نقطه‌ای برسیم که حداقل 70 درصد از ترددها به وسیله شبکه حمل و نقل عمومی صورت گیرد، ادامه داد: هنوز نتوانسته‌ایم این بستر را آماده کنیم.

مهدی‌پور بااشاره به اینکه باید کمک کنیم تا  به مردم خدمات خوب ارائه کنیم، بیان داشت: چنانچه در برخورد با مردم گوش شنوا داشته باشیم و پیشنهادات و انتقادات آنها را پذیرا باشیم، در آن زمان است که پیشنهاداتی از سوی مردم ارائه می‌شود که حتی به فکر بهترین کارشناسان و متخصصان هم ممکن است خطور نکند.

رئیس مجمع فوق‌العاده اتحادیه پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور یادآور شد: مردم بالاخره حرف خود را می‌زنند پس بهتر است بستری آماده کنیم که حرف‌ها و پیشنهادات مردم را بشنویم.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول