اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور قم عنوان کرد

توسعه ورزش دانشجویان در پیام‌نور قم

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور قم با اشاره به موفقیت‌های دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا ورزش را هر چه بیشتر گسترش داده و نسبت به شناسایی استعدادهای ورزشی اقدام کنیم.

توسعه ورزش دانشجویان در پیام‌نور قم

محسن پودنکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور قم به لحاظ حضور جمع زیادی از ورزشکاران مستعد و توانمند استان قم در رشته‌های مختلف تحصیلی از دانشگاه‌های موفق در امر ورزش به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در واقع این موفقیت حاصل تلاش و تکاپو و همچنین همت و غیرت ورزشکاران دانشجوی این دانشگاه در رقابت‌های قهرمانی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور و همچنین حمایت مدیران ورزش دوست این دانشگاه از ورزش است.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور قم اضافه کرد: ورزش‌هایی نظیر فوتسال، فوتبال، کاراته، کشتی، دو و میدانی، بدمینتون، شنا، تنیس روی میز و چندین رشته دیگر از دانشگاه پیام‌نور قم قهرمانان سرشناس و نامداری را معرفی کرده است.

وی در ادامه به یکی از موفقیت‌های ارزنده دانشجویان ورزشکار این دانشگاه در رقابت‌های قهرمانی دانشگاه پیام‌نور کشور اشاره کرد و افزود: در جریان مسابقات دو و میدانی پیام‌نور کشور یک نشان برنز رهاورد تیم اعزامی قم بود.

پودنکی ابراز داشت: بانوی مدال‌آور دانشجوی دانشگاه پیام‌نور استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور حبیبه بخشایش بود که در این پیکارها نماینده تیم اعزامی این دانشگاه در رشته پرتاب نیزه بود که در نهایت با وجود شایستگی برای کسب مقام قهرمانی، به مقام سوم بسنده کرد و توانست مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را به ارمغان بیاورد.

وی یادآور شد: تیمی متشکل از 10 دو و میدانی‌کار به نمایندگی از دانشگاه پیام‌نور قم به مسابقات قهرمانی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور اعزام شد و حاصل تلاش آن یک نشان برنز و مقام سوم و دو عنوان پنجمی و یک مقام ششمی بود.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان قم عنوان کرد: در جریان این رقابت‌ها و در ماده پرش طول نسرین چراغی در بین برترین‌های این رشته در رتبه پنجم قرار گرفت، ضمن اینکه این ورزشکار همین رتبه را در ماده 100 متر به دست آورد.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که در ماده 400 متر مائده سادات احمدی در جدال با مدعیان حاضر در این رشته تلاش زیادی برای کسب یکی از سکوهای اول تا سوم داشت اما در نهایت رتبه ششم این دوره از رقابت‌ها در این ماده را کسب کرد.

پودنکی در پایان از اعزام تیم والیبال پیام‌نور قم به مسابقات والیبال قهرمانی دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: این تیم با ترکیبی متشکل از چهره‌های جوان و با استعداد والیبال قم و به مربیگری پرویز زمانی با حریفان خود رقابت می‌کند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول