اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا:

بهره‌برداری صحیح از منابع آب و خاک در توسعه کشاورزی ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: بهره‌برداری صحیح و منطقی از منابع آب و خاک در توسعه بخش کشاورزی امری ضروری و مهم است.

بهره‌برداری صحیح از منابع آب و خاک در توسعه کشاورزی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مصطفی‌ شاه‌محمدی عصر سه‌شنبه در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا که با حضور مرتضی شعبان‌نژاد مدیر جهاد کشاورزی بویین‌زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه این شهرستان در حوزه کشاورزی پیشرفت‌های بسیار مطلوبی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است، اظهار کرد: همه باید با اتحاد و کوشش مضاعف عرصه را برای قدرت‌نمایی علمی و همه‌جانبه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی مهیا کرده و نیز عرصه را برای شکست و نابودی بد‌خواهان نظام اسلامی فراهم کنیم.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا افزود: حمایت از کشاورزان و صنعت‌کاران نیز در اثر‌بخشی طرح‌های توسعه‌محور و سازنده در کشور از اهمیت بسیار ویژه و بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه لزوم استفاده و به‌کارگیری دقیق و به صرفه از منابع آب و خاک در تمام مراحل کاشت و برداشت در بخش کشاورزی مهم و حساس است، تصریح کرد: مسئولان باید با ترویج هر‌چه بیشتر تکنولوژی‌های روز و ترغیب و تشویق هر‌چه گسترده‌تر کشاورزان به بهره‌گیری از شیوه‌های نو و ارتقا‌یافته مقدمات توسعه‌ای پایدار و توانمند را در کشور آماده کنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاورد‌های گسترده و حیرت‌انگیز کشور در حوزه‌های علمی، صنعتی، تحقیقاتی و پژوهشی عنوان کرد: تلاش و همت خستگی‌ناپذیر و همچنین شبانه‌روزی جوانان و نخبگان ایرانی همواره اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را تضمین کرده و عرصه را برای تبلور اراده و ایمان راسخ ملت ایران آماده و مهیا کرده است.

مصطفی شاه‌محمدی با قدردانی از مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا برای اجرا و پیگیری طرح‌های کشاورزی توسعه‌محور در بخش‌های مختلف این شهرستان خاطر‌نشان کرد: امیدواریم که با جهاد همگانی در عرصه کشاورزی زمینه برای تولید هر‌چه بیشتر در این بخش فراهم شود.

وی با ارائه گزار‌شی پیرامون رشد شاخصه‌های توسعه کشاورزی در استان قزوین اضافه کرد: دستیابی به نقطه اوج پیشرفت باید همواره در افق دید ملت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول