اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

بصیرت انقلابی ملت موجب هراس دشمنان شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: بصیرت و جوشش انقلابی ملت غیور ایران اسلامی موجب هراس و ترس دشمنان اسلام شده است.

بصیرت انقلابی ملت موجب هراس دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، ابوالفضل طاهرخانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فرمانداری شهرستان آوج با بیان اینکه دستاورد‌های جمهوری اسلامی در طول 33 سال گذشته بسیار چشمگیر و گسترده بوده است، اظهار کرد: دشمنان و کینه‌توزان با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها همواره به دنبال این بوده‌اند که مردم را از انقلاب اسلامی مأیوس کرده و موجب دوری آنان از اسلام شوند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا حضور چشمگیر و گسترده اقشار مختلف مردم در صحنه‌های حمایت از آرمان‌های اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز بصیرت انقلابی و آگاهی همه‌جانبه ملت موجب هراس و وحشت مستکبران شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور نیازمند اتحاد و یکپارچگی برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های کلان عمرانی و سازندگی است، تصریح کرد: همه ملت و مسئولان وظیفه دارند که با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر زمینه را برای توسعه و اقتدار هر‌چه بیشتر ایران اسلامی آماده کرده و سبب جهش کشور شوند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه اعتماد ملت همواره پشتوانه اصلی و حقیقی نظام و عاملی بسیار مهم در راه دست‌یابی به توسعه و پیشرفت چشمگیر بوده است، افزود: همه باید تلاش کنند که ایران اسلامی در آینده‌ای نزدیک به کشوری مقتدر و نقش‌آفرین در عرصه جهانی تبدیل شده و بتواند در مسیر پیشرفت و عزت واقعی گام بردارد.

طاهرخانی با اشاره به انگیزه و اراده بسیار بالای جوانان و نخبگان ایرانی تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان کشورمان با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار به پیشرفت‌های کلانی دست‌یافته‌اند که ثمره کار و کوشش شبانه‌روزی آنان است.

وی با بیان اینکه سلطه‌گران امروز در صحنه جهانی به شدت خوار و ذلیل شده‌اند، عنوان کرد: ملت عظیم و مقتدر ایران تا‌کنون در برابر هرگونه تهدید و تجاوز ایستادگی کرده و از این پس نیز در این مسیر پایداری و مقاومت می‌کند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا لزوم توجه ویژه‌تر مسئولان به امور سازندگی و عمران در کشور را بسیار مهم و حساس دانست و بیان کرد: همه مسولان و رؤسای دستگا‌ه‌های مختلف باید توجه کنند که مردم همواره نقش اساسی و تعیین‌کننده را در انقلاب اسلامی برعهده دارند و بنابر‌این باید با تلاش مضاعف عرصه را برای رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر آنان در حوزه‌های مختلف زندگیشان را فراهم کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول