اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات آبادان خبر داد

ایجاد 40 پایگاه بصیرت در مساجد آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از ایجاد 40 پایگاه بصیرت در مساجد و حسینیه‌ها در منطقه خبر داد.

ایجاد 40 پایگاه بصیرت در مساجد آبادان

حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به‌منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان و غنی‌سازی هر چه بیشتر اوقات فراغت آنها برنامه‌ریزی همه جانبه‌ای توسط این سازمان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر فراهم ساختن بستری سالم در راستای پرکردن بهینه اوقات فراغت دانش‌آموزان افزود: کارآمد بودن کلاس‌های تابستانه و این که کلاس‌ها بتواند هنر و فنی به دانش‌آموز بیاموزد جایگاه مهم و حساس اوقات فراغت تابستان را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان خاطر نشان کرد: در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان 40 پایگاه اوقات فراغت را ایجاد کرده که در آن هیئت‌های مذهبی متشکل از جوانان با برگزاری جلسات و کلاس‌های قرآنی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند.

وی اضافه کرد: در این پایگاه 50 جلسه آموزش مفاهیم و قرائت قرآن به جوانان ارائه می‌شود.

مدنی همچنین عنوان کرد: اساتید و روحانیون این پایگاه در محیطی صمیمی و با نشاط پیرامون مسائل دینی و عرفانی با جوانان بحث و مناظره می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این ستاد آموزشی ادامه داد: هدف از ایجاد این پایگاه‌ها آشنا ساختن هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با مسائل دینی و اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در پایان گفت: در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان باید همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با یکدیگر تعامل مکفی داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول