اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری:

بصیرت حضرت زینب(س) توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: قیام عاشورا از بزرگترین رخدادهای جهان اسلام به شمار می‌رود؛ اما اگر ایفای نقش حضرت زینب(س) و حضرت امام سجاد(ع) بعد از آن واقعه بزرگ نبود، شاید نامی از کربلا باقی نمی‌ماند.

بصیرت حضرت زینب(س) توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی و تبلیغات سپاه این استان، اظهار داشت: قیام عاشورا از بزرگترین رخدادهای جهان اسلام به شمار می‌رود؛ اما اگر ایفای نقش حضرت زینب(س) و حضرت امام سجاد(ع) بعد از آن واقعه بزرگ نبود، شاید نامی از کربلا باقی نمی‌ماند.

وی به رسالت خطیر روابط عمومی در رده‌های بسیج و سپاه اشاره کرد و گفت: انعکاس واقعی رویدادها، پوشش عملکرد رده‌ها، ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و کارکنان با مدیران از رسالت‌های خطیر روابط عمومی و تبلیغات به شمار می‌رود.

توسلی ادامه داد: برنامه‌های معاونت روابط عمومی و تبلیغات در سال جدید با رویکرد افزایش معنویت و بصیرت در رده‌های بسیج و سپاه، مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ حفظ، قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم ابلاغ شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه جایگاه معنوی حضرت زینب(س) را بسیار والا دانست و گفت: بهره‌مندی حضرت زینب(س) از وجود هفت معصوم در زمان حیات نشانه بصیرت والا، علم و دانش و آگاهی‌های بسیار زیاد آن حضرت دارد.

وی با بیان بخشی از مصیبت‌ها و رنج‌هایی که حضرت زینب(س) تحمل کرده‌اند، اضافه کرد: صبر و استقامت آن بانوی گرانقدر در مصیبت‌ها و همچنین اطاعت از خداوند متعال بی‌نظیر است.

همزمان با سالروز وفات پیام‌رسان کربلا حضرت زینب(س)، گردهمایی مسئولان و مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول