اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب سپاه شهداء آذربایجان‌غربی تاکید کرد

بصیرت‌افزایی، رسالت طلاب اعزامی به حرم امام(ره)

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بصیرت‌افزایی رسالت اصلی طلاب اعزامی همراه کاروان‌ها به حرم امام خمینی(ره) است.

بصیرت‌افزایی، رسالت طلاب اعزامی به حرم امام(ره)

حجت‌الاسلام‌ کریم حسین‌خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال‌ جاری بیش از 100 روحانی از آذربایجان‌‌غربی به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی افزود: در میان این روحانیان حدود 50 نفر از روحانیان اهل تسنن این استان هستند که در قالب دو کاروان زیارتی عازم حرم امام(ره) می‌شوند و بقیه روحانیان به همراه کاروان‌های اعزامی به‌ عنوان مبلغ دینی اعزام خواهند شد.

حسین‌خانی، با اشاره به رسالت سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در سفر ارتحال امام(ره) در سال‌ جاری، تصریح‌ کرد: روحانیان اعزامی به این سفر مباحث مربوط به بصیرت‌افزایی را مطرح کرده و در راستای جلب جوانان به ‌سوی معارف دینی گام برمی‌دارند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیان  سپاه شهدای آذربایجان‌‌غربی، تعداد روحانیان اعزامی به این سفر را قابل افزایش دانست و گفت: علاوه بر روحانیان اعزامی از سوی سازمان، روحانیونی نیز همراه کاروان‌های شهرستانی عازم این سفر معنوی می‌شوند و به‌ همین دلیل تعداد حتمی روحانیان اعزامی پس از بازگشت مشخص می‌شود.

این مسئول در بیان اثرات اعزام مردم به حرم امام(ره) به‌مناسبت رحلت این عالم ربانی، گفت: افراد پس از بازگشت از این سفر در راستای خودسازی معنوی تلاش کرده و به نوعی درون خود را متصل به علوم دینی و معرفتی می‌کنند.

حسین‌خانی، در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به‌ عنوان مهم‌ترین چهره سیاسی و دینی در جهان شناخته می‌شود و مردم با الگوبرداری از این شخصیت والای جهان می‌توانند نسبت به ایجاد جامعه مدرن دینی بر اساس آموزه‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول