اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه درمیان:

بصیرت و ولایت‌محوری ‌‌مردم دشمن را از رسیدن به ‌اهدافش ناکام می‌گذارد

خبرگزاری فارس: امام ‌جمعه درمیان گفت: بصیرت و ولایت‌محوری ‌‌مردم دشمن را از رسیدن به ‌اهدافش ناکام می‌گذارد.

بصیرت و ولایت‌محوری ‌‌مردم دشمن را از رسیدن به ‌اهدافش ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس در درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری عصر امروز در جمع مردم شیعه و سنی درمیان با اشاره آغاز کار مجلس نهم از امروز اظهار داشت: همراهی با بیداری اسلامی، همراهی با دولت در هدفمند کردن یارانه‌ها و مبارزه با ابعاد مختلف فتنه 88 از بارزترین اقدامات مجلس در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

وی هدف فتنه 88 را براندازی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: نظام سلطه به رهبری آمریکا و اسرائیل همیشه به دنبال راهی برای ضربه زدن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما بصیرت، ولایت‌محوری و همراهی مردم با نظام عواملی هستند که دشمن را در رسیدن به این اهداف ناکام گذاشته است.

امام جمعه درمیان با اشاره به برگزاری مذاکرات 1+5 در عراق تصریح کرد: دیگر زمان گفت‌وگو همراه با فشار و تهدید به سرآمده و اگر غرب به راستی خواهان ادامه و سازنده بودن مذاکرات است باید اعتمادسازی کند.

سنجری با بیان اینکه اگر غرب تحریم‌ها را ادامه دهد، ایران نیز باید به فکر خاتمه دادن به مذاکرات باشد، افزود: غرب باید به حقوق ملت ما احترام بگذارد.

سنجری همچنین به مرزی بودن درمیان اشاره کرد و با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: توهین به ائمه اطهار یکی از این موارد است که جریانی قصد دارد امامت را از اوج به زیر بیاورد تا به وسیله آن دیگر کسی به مفهوم ولایت فقیه تمسک نکند.

وی با اشاره به علاقه این جریان به‌ روایات جعلی با سندهای ناپیدا در کتب صوفیه یادآور شد: زیارت جامعه و کلام امام هادی (ع) سند محکمی درباره امامت و ولایت است.

امام‌ جمعه درمیان با بیان اینکه‌ جنگ نرم هم نیازمند مجاهدت و توسل است، اظهار داشت: ما دیگر در اقلیت نیستیم اما اگر کم‌کاری کنیم مشکل از خود ما است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول