اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کرمان:

باید با بصیرت از بحران‌ها عبور کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: در شرایط سختی قرار داریم که به فرموده مقام معظم رهبری پیچ تاریخی است و باید با بصیرت و روشنگری این مرحله را پشت سر بگذاریم.

باید با بصیرت از بحران‌ها عبور کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان،‌ محمد علمی بعد از ظهر امروز در نشست ناظران‌، سر‌ناظران و اعضای هیئت نظارت شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در شرایط سختی قرار داریم که به فرموده مقام معظم رهبری پیچ تاریخی است و باید با بصیرت و روشنگری این مرحله را پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب فتنه‌هایی که ایادی شاه در مملکت آغاز کردند و کج‌سلیقه‌گی‌ها و ندانم کاری‌های برخی افراد و فتنه‌های بین‌المللی از جمله جنگ سخت هشت ساله را ملت شریف ایران در پناه عنایات خداوند و رهبری‌های حضرت امام (‌ره) پشت سر گذاشتند و دشمن را شکست دادند.

علمی افزود: اما نباید فراموش کرد که از همان روزهای اولیه انقلاب دشمنان همزمان با جنگ سخت به دنبال طراحی و اجرای جنگ نرم بودند، اما به لطف خداوند در جنگ سخت شرایط به مرحله‌ای رسید که در شورای نگهبان صدام به عنوان متجاوز شناخته شد و حق را به انقلاب اسلامی ‌دادند.

وی تصریح کرد: آنان با صدور قطعنامه 598 با دست خود محکومیت خودشان را امضا کردند و امروز این افتخار برای ملت ایران است‌ که در روز فتح خرمشهر دکتر جلیلی با موضع قدرت با دشمنان حرف زد و به آنان فهماند که هر قدرتی در برابر سلاح ایمان و رهبری انقلاب اسلامی نابود‌شدنی است.

علمی عنوان کرد: در جنگ نرم که از اوایل انقلاب آغاز شده و امروز به اوج خود رسیده ‌ما ضعف‌هایی از خود نشان داده‌ایم، اما باید بدانیم که ناسپاسی‌ها و دهن‌کجی‌ها تحت هر عنوان و نامی ممکن است، لطف الهی را نسبت به ما کم کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما باید به خود ببالیم که بیداری اسلامی و خیزش حزب‌الله در جنگ 33 روزه که پل ارتباطی نظامی بین آمریکا و صهیونیست برای به زانو در آوردن حزب‌الله فراهم بود با درایت سید ‌حسن نصر‌الله به پیروزی رسید ‌که خود را از شاگردان‌ مقام معظم رهبری می‌داند و بر دستان ایشان بوسه می‌زند.

علمی عنوان کرد: هم اکنون در شرایط سختی قرار داریم که خداوند در سایه مقام معظم رهبری معجزه‌آسا‌ این کشور و انقلاب را یاری می‌کند، لذا برای اصلاح و مبارزه با تهاجم فرهنگی باید دستور‌العمل امام موسی ‌بن جعفر‌ (‌ع) را که می‌فرماید "لازم‌ترین علم برای تو این است که طبیب جانمان باشیم و بیماری وجود خویش را بشناسیم" مد‌نظر قرار دهیم. 

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی استان کرمان با استناد به سخنان آیت‌الله جوادی آملی گفت‌: مردم در تقسیم‌بندی درون و بیرون چهار دسته‌اند که اگر انسان بخواهد زندگی سالمی داشته باشد نیاز به دستگاه ادراکی و تحریکی سالمی دارد و کسانی در این راستا موفق‌ هستند که هم خوب می‌فهمند و هم خوب عمل می‌کنند.

وی ‌به جریان فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: در فتنه 88 اگر مظلومیت مقام معظم رهبری و تنها به میدان آمدن ایشان نبود، اوضاع بدتر از این بود زیرا در آن شرایط سخت رهبر عزیز انقلاب بر نیزه بی‌کسی تکیه زد و متوسل به آقا صاحب‌الزمان (‌عج‌) شد که حامی و صاحب این انقلاب است.

علمی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: به لطف خداوند و حمایت استاندار کرمان‌، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان اجرایی و نظارت استان انتخاباتی در شأن نظام برگزار کردیم و در این راستا ‌شاهد شکایت جزئی در چند حوزه‌‌ انتخابات بودیم اما به لطف خداوند کل انتخابات در استان کرمان تأیید شد.

وی خاطر‌نشان کرد: در آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که باید خود را آماده کنیم تا با همین صلابت‌، مدیریت و ظرافت امور نظارت و اجرایی را به انجام برسانیم.

علمی خطاب به حاضران گفت‌: شما نخبگان‌، افراد حزب‌اللهی و نور چشم نظام هستید که باید تبعیت محض از سخنان مقام معظم رهبری را سر‌لوحه کار خود قرار دهید که هر جا رهنمودهای حضرت امام (‌ره) و مقام معظم رهبری را با دقت و توجه عمل کردیم، سود بردیم و هر جا از سوی هر ‌مسئول یا شخصی کم لطفی شده ضربه خورده و نکبت و ذلت دنیا و آخرت را برای خویش خریده است.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول