اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

بصیرت‌افزایی در جامعه سرلوحه برنامه‌ها باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت‎افزایی آحاد نیروهای سپاه و بسیج سرلوحه برنامه‎های روحانیون و طلاب سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) قرار گیرد.

بصیرت‌افزایی در جامعه سرلوحه برنامه‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در نشست با روحانیون شاغل در سپاه این استان اظهار داشت: روحانیان در سال‌های حماسه و ایثار، دوشادوش رزمندگان اسلام حرکت کردند و با نثار خون خود برگ زرینی از تقوا، زهد، علم، شجاعت و ایثار آفریدند.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز که شیطنت‌های استکبار جهانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دارد و جنگ نرم دشمنان انقلاب استمرار یافته، بصیرت‎افزایی آحاد نیروهای سپاه و بسیج سرلوحه برنامه‎های امور روحانیون و طلاب سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) است.

سرافراز افزود: جذب روحانیان و طلاب بسیجی برای هدایت حلقه‌های صالحین و همچنین شناسایی، جذب و به‌کارگیری مدیران عقیدتی و نظارت رده‌های بسیج استان از مهم‌ترین برنامه‌های امور روحانیون و طلاب نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ابراز داشت:‌ طرح میقات، آزمون تخصصی نهج‌البلاغه از روحانیون سپاه استان به صورت فصلی و ارزشیابی تخصصی روحانیون شاغل در سپاه از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

سرافراز افزود: ارائه الگوهای اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و تبیین و تشریح سیره زندگی نبی‎مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) از رسالت‌های روحانیت در جامعه است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: فراهم کردن زمینه تحقق این شعار اساسی از وظایف روزمره روحانیون و طلاب به شمار می‌رود که در ارتباط خود با اقشار مختلف مردم، آن‌ها را به استفاده از کالا و خدمات ایرانی تشویق و ترغیب کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول