اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

برگزاری همایش بصیرت مردمی به مناسبت فتح خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: روز سوم خرداد همایش بصیرت مردمی با حضور بسیجیان شهرستان در تالار ارشاد خورموج برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بصیرت مردمی به مناسبت فتح خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی برگزاری بیست و سومین ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و یادواره سوم خرداد که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: امام خمینی (ره) به عنوان معمار انقلاب و ابرمرد تاریخ به خاطر تلاش‌ها و زحماتش در دل مردم نشست.

وی افزود: ما مدیون امام خمینی هستیم و انقلاب اسلامی او موجب روشنگری تمام مسلمانان جهان شد بنابراین باید تمهیداتی صورت گیرد که مراسم ارتحال امام و سوم خرداد با شکوه خاصی در تمام نقاط شهرستان برگزار شود.

فرماندار دشتی بیان کرد: روز سوم خرداد همایش بصیرت مردمی با حضور بسیجیان شهرستان در تالار ارشاد خورموج برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه دشتی نیز گفت: در همین روز سرکشی از خانواده‌های شهدای بیت‌المقدس انجام و مسابقه فوتسال نیز بین پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

غلام‌عباس احمدی اضافه کرد: به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) تعداد 500 نفر از بسیجیان و اقشار مردم به تهران برای حضور در مراسم ارتحال امام اعزام و در روستای درازی نیز از طرف حوزه والفجر مراسمی برگزار می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه خورموج نیز گفت: به مناسبت فتح خرمشهر مراسم دعای ندبه روز جمعه در پارک ولیعصر خورموج برگزار و حجت‌الاسلام اسماعیلی‌نیا امام جمعه موقت بوشهر سخنران مراسم خواهند بود.

کریم سرادار افزود: مراسم ارتحال امام در مسجد الغدیر با سخنرانی دکتر عبداللهی و مداحی صبح روز 14 خرداد برگزار و عصر آن روز هیئت‌های مذهبی مراسم خیابانی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: از طرف هیئت رزمندگان نیز مراسم زیارت عاشورا در گلزار شهدای خورموج و میلاد امام علی نیز در مسجد امیرالمؤمنین این شهر برگزار می‌شود.

سرادار یادآور شد: از طرف جمعیت هلال احمر دشتی از سوم تا 14 خرداد در روستاهای محروم شهرستان ویزیت رایگان توسط پزشکان انجام می‌گیرد و کتابت اشعار امام و برنامه ادبی به مناسبت سوم خرداد نیز از طرف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دشتی نیز ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: در وصف شخصیت حضرت امام خمینی (ره) سخن‌های مطرح شده و کتاب‌های مختلف به رشته تحریر درآمده است ولی هیچکدام حق مطلب را ادا نکرده است.

جواد احمدی‌منفرد افزود: امروز بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی توسط مردم آن کشورها با نام امام خمینی (ره) عجین شده است.

احمدی گفت: اگر بخواهیم بزرگترین شخصیت بعد از ائمه اطهار (ع) در تاریخ اسلامی را نام ببریم بلاشک نام امام خمینی (ره) در ذهن متبادر می‌شود زیرا که حضرت امام خمینی بزرگترین حرکت نرم‌افزاری در چند قرن اخیر با قال الصادق (ع) و قال الباقر (ع) در عرصه گیتی انجام داد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول