اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان زنجان تاکید کرد

افزایش سطح آگاهی و بصیرت افراد جامعه راه مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به استقبال برخی از جوانان درمقابله با جنگ نرم بیان کرد: به دلیل عدم آگاهی و بصیرت مردم از ماهیت جنگ نرم، استقبال از مقابله با آن در جامعه دیده نمی‌شود.

افزایش سطح آگاهی و بصیرت افراد جامعه راه مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال قربانی شنبه ‌شب در اختتامیه دومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با عنوان سطر و خاطره اظهار کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی با جنگ نرم دشمنان مواجه شده است که ضروری است برای مقابله با این تهاجم اقدامات مطلوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه جنگ نرم به سختی جنگ سخت احساس نمی‌شود، افزود: افراد جامعه معمولا متوجه جنگ نرم نشده و گاهی با آن همگام می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به استقبال برخی افراد جامعه از جمله جوانان در مقابله با جنگ نرم دشمن خاطرنشان کرد: به دلیل عدم آگاهی مردم از جنگ نرم، استقبال از مقابله با آن در جامعه دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار خون و جان خود، راه ایثار، مقاومت و پایداری را به ملت آموختند، افزود: باید راه شهدا را به خوبی ادامه داده و نسل جوان را با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس آشنا کرد.

قربانی با اشاره به تغییر موضع دشمنان در حوزه جنگ یادآور شد: جنگ سخت دیروز دشمنان، امروز در قالب جنگ نرم در داخل شهرها و خانه‌ها رخنه کرده است.

وی با بیان اینکه آثار و نشانه‌های تهاجم نرم دشمنان به خوبی در جامعه دیده می‌شود، افزود: برای مقابله با این تهاجم باید به تجهیزات روز از نوع نرم مجهز باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: باید برای مقابله با تهاجم دشمنان از فرهنگ دوران دفاع مقدس استفاده شود.

وی با اشاره به خاطرات رزمندگان اسلام از دوران دفاع مقدس، این دوران را سراسر خاطره دانست و افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای ثبت خاطرات و دست نوشته‌های رزمندگان اقدامات خود را آغاز کرده است.

قربانی از همه رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس خواست آثار خود را به رشته تحریر در آورده و در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان قرار دهند، تا این خاطرات در قالب کتاب چاپ شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول