اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

بصیرت در سنگر تعلیم و تربیت کمتر از شهادت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت در سنگر تعلیم و تربیت در عصر حاضر کمتر از شهادت نیست.

بصیرت در سنگر تعلیم و تربیت کمتر از شهادت نیست

کمال‌الدین پیرموذن در حاشیه برگزاری یادواره 63 شهید فرهنگی در استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شهدای فرهنگی ما با تشخیص دادن شرایط و ادای تکلیف در جبهه مقابل دشمن حاضر شده و سنگر مقابله با استکبار را بر همه چیز ترجیح دادند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله در دوران سازندگی و آبادانی کشور و همچنین توسعه روزافزون این کشور معلمان با قدرت علم و ایمان در سنگر دفاع از ارزش‌ها و تربیت نسل سالم حاضر شده و به بهترین نحو تکلیف خود را انجام دادند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید منشور اخلاقی، تربیتی و ولایتمداری شهدا شایسته و در حد اعلا معرفی شود تا بسیاری از خلاها در حوزه تعلیم و تربیت با اندیشه درست پر شود.

پیرموذن از شهدا به عنوان سرمایه‌های معنوی جامعه یاد کرد و بیان داشت: در غنیمت شمردن این سرمایه باید آگاهانه به کار انتقال الگودهی ارزش‌ها اقدام کرد تا جامعه اسلامی از این ذخیره ارزشمند بهره‌ها ببرد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: برگزارکنندگان یادواره شهدای فرهنگی استان در حرکتی ارزشمند دست زدند تا سیره و سلوک این شهیدان در جامعه ترویج شده و شکل عملیاتی به خود بگیرد.  

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول