اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

جوانان با حفظ بصیرت راه شهدای 15 خرداد را ادامه می‌دهند

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: جوانان غیور میهن اسلامی امروز با حفظ بصیرت ادامه‌دهنده راه شهدای 15 خرداد هستند.

جوانان با حفظ بصیرت راه شهدای 15 خرداد را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد اظهار داشت: مردم در 15 خرداد سال 42 قیامی را آغاز کردند که ثمره آن در سال 57 به بار نشست و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: مردم در دوران انقلاب با پیروی از امام راحل و فرمایشات ایران راه درست را انتخاب کرده و در این راه ایستادگی کردند و در نهایت نیز به موفقیت دست یافتند.

شهردار قم با اشاره به اینکه 15 خرداد از جمله روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ این مرز و بوم به شمار می‌رود افزود: جوانان ما امروز نیز همانند قیام 15 خرداد آماده ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از کیان نظام اسلامی هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز با وجود گذشت سال‌ها از قیام 15 خرداد شاهد حضور گسترده مردم قم در راهپیمایی این روز هستیم و این مسئله نشان‌دهنده عشق و علاقه پایان‌ناپذیر مردم به انقلاب و امام راحل است.

دلبری با اشاره به حضور گسترده مردم قم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات به زائران و مسافران در این ایام تمام ظرفیت‌های شهرداری قم به کار گرفته شده است و تلاش کرده‌ایم که میزبانی شایسته‌ای از کاروان‌های زیارتی داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در این ایام خاطر نشان کرد: حضور شهدا در شهر مقدس قم بار دیگر حال و هوای معنوی را در این شهر قوت بخشید و مسئولان استان برای خدمت به مردم توانی مضاعف پیدا کردند.

شهردار قم به نزدیک بودن ایام نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال از زائران در ایام نیمه شعبان به عمل آمده است و تلاش می‌کنیم استقبال مطلوبی از میلیون‌ها زائر مسجد جمکران در نیمه شعبان داشته باشیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول