اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم فوتسال باروبن یک قدم به انتهای جدول نزدیک‌تر شد

خبرگزاری فارس: تیم باروبن با وجود بازی خیره‌کننده خود مقابل تیم بیمه حدیث با نتیجه سه بر یک بازی را به سود تیم خود به پایان رساند‌‌.

تیم فوتسال باروبن یک قدم به انتهای جدول نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شاگردان ذبیح‌الله حسینی انگاری خبر نداشتند که در 10 بازی دیگر خود در نیم فصل فقط می‌توانند سه امتیاز دیگر به اندوخته قبلی خود اضافه کنند.

بازیکنان تیم باروبن در بازی دوم خود در سالن شهید بابایی با وجود اینکه از حریف خود تیم علی‌صدر همدان پیش‌افتاده بودند در پایان با نتیجه 4 بر 3 بازی را واگذار کردند تا نخستین شکست فصل را تجربه کنند‌.

دیدار سوم بازیکنان تیم باروبن در کاشان با نتیجه‌ای سنگین برای شاگردان حسینی رقم خورد، به نحوی که این تیم در کاشان مقابل افزون‌پلاست این شهر تن به شکست سنگین 8 بر 3 داد.

بازیکنان تیم باروبن در ادامه دیدارهای خود با تساوی یک بر یک مقابل تیم‌های شوپی‌ملارد و مقاومت البرز به تساوی رضایت دادند تا با کسب پنج امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرند‌.

اما دیدارهای هفته ششم تا دهم رقابت‌های نیم‌فصل لیگ برای شاگردان حسینی تلخ‌آور بود به گونه‌ای که شاگردان حسینی پنج شکست پی در پی را مقابل رقیبان خود متحمل شدند‌.

بازیکنان تیم باروبن به ترتیب مقابل تیم‌های شهدای گرگان، سالکوشاهرود‌، میلاد تنکابن، اپتک کرج و سایپا اردبیل تن به شکست دادند تا روند ناکامی‌هایشان در این فصل تکمیل شود‌.

اما به جرات می‌توان از دیدار هفته پایانی این تیم مقابل تیم شهرداری نکا به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نیم فصل یاد کرد‌.

دیداری که با برتری بی‌چون و چرای بازیکنان تیم باروبن همراه شد و با وجود اینکه ارائه یک بازی تماشایی از سوی شاگردان حسینی با نتیجه تساوی 6 بر 6 به پایان رسید.

با این تساوی بازیکنان تیم باروبن در حسرت دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها تا پایان نیم‌فصل بازماندند و با کسب 6 امتیاز در مکان یازدهم جدول دوازده تیمی گروه شمال این رقابت‌ها قرار گرفتند.

تیم‌های فوتسال بیمه حدیث و باروبن نمایندگان فوتسال استان قزوین تا دو هفته دیگر که به آغاز نیم‌‌فصل دوم رقابت‌ها زمان باقی‌مانده است باید با ترمیم نقاط ضعف خود امتیازهای از دست رفته را جبران کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول