اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌توجهی مسئولان به وضعیت فوتسال

نماینده فوتسال قم در بلاتکلیفی مطلق

خبرگزاری فارس: نماینده فوتسال قم در فاصله زمانی اندک تا آغاز چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

نماینده فوتسال قم در بلاتکلیفی مطلق

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به پایان رسید تا بلافاصله بعد از آن تیم‌های لیگ برتری برای حضوری قوی و آماده در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فعالیت جدی خود را آغاز کنند.

در این بین مطابق چند فصل اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، به نظر می‌رسد نماینده قم قصد ندارد از فرصت مانده تا آغاز لیگ برای آماده‌سازی خود بهره ببرد زیرا در حال حاضر اصلا تشکیلات این تیم و تصمیم مسئولان ورزش قم برای آینده فوتسال قم در لیگ برتر مشخص نیست.

در حالی که پیش از این نماینده فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نام‌های مختلفی همچون فراز، سهیل، ارم کیش، کیش ایر، تربیت بدنی و یکی دو عنوان دیگر در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شرکت کرده است، فصل گذشته صبا عنوانی بود که بر تیم نمایند قم در لیگ برتر فوتسال نهاده شد اما این تیم با مشکلات مالی عدیده‌ای دست به گریبان بود.

این در حالی است که امسال به نظر نمی‌رسد که باشگاه صبا تمایلی به حمایت از نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشته باشد و به همین خاطر بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی فصل گذشته تیم فوتسال صبا، به فکر رفتن به دیگر تیم‌های لیگ برتری افتاده‌اند.

صبا تنها تیم بومی حاضر در لیگ سیزدهم

صبای قم فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تنها تیمی بود که تمام بازیکنان آن نفرات بومی بودند و این یک موفقیت ارزنده برای ورزش قم محسوب می‌شود که تیمی بدون هزینه‌های سرسام‌آور و ریختن پول به پای بازیکنان مطرح، با تکیه بر توانمندی نیروهای بومی در لیگ برتر خود را حد و اندازه‌های یک پدیده معرفی کرد اما گویا مسئولان قم نمی‌خواهند این روند در فصل جاری ادامه یابد.

سعید تقی‌زاده یکی از بهترین‌های صبای قم به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان پیوسته است و بازیکنانی همچون محمدحسین کوهستانی و علیرضا وفایی نیز از تیم‌های دیگر مطرح لیگ برتر پیشنهادهای بسیار خوبی دارند اما در این بین صبایی‌ها در خواب به سر می‌برند.

16 تیمی شدن چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال

حتی سیدمهدی غیاثی سرمربی موفق صبای قم در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ برتری است و در این بین مسئولانی که آینده نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در دست آنها قرار دارد، همچنان نسبت به این تیم بی‌فکر هستند.

نماینده فوتسال قم امسال با توجه به 16 تیمی شدن رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید در کنار تیم‌هایی نظیر شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان، گاز خوزستان، راه‌ساری، گیتی‌پسند اصفهان ارژن فارس، شرکت ملی و حفاری ایران، فیروز صفه اصفهان، گسترش فولاد تبریز، دبیری تبریز و فرش آراء مشهد، شهرداری تبریز و یکی دو تیم دیگر از تیم‌های حاضر در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به رقابت بپردازد.

این در حالی است که چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روزهای آغازین مرداد ماه یعنی کمتر از 46 روز دیگر آغاز می‌شود و طی آن 16 تیم حاضر در فصل جدید این مسابقات برای کسب چهاردهمین جام قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول