اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم:

تیم‌های فوتسال قم به 8 رده لیگ کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از اعزام نمایندگان قم به هشت رده مسابقات لیگ‌های فوتسال باشگاهی کشور خبر داد.

تیم‌های فوتسال قم به 8 رده لیگ کشور اعزام می‌شوند

سید رضا برقعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که هم‌اکنون تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در کشور امارات به سر می‌برد، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برنامه زمان‌بندی رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی مختلف و دسته‌های گوناگون آن در سال 1391 را اعلام کرد.

وی ادامه داد: قم یکی از استان‌های فوتسال‌خیز کشور است که تقریبا در تمام سطوح سنی و رده‌های مختلف لیگ‌های فوتسال باشگاهی در کشور دارای نماینده است و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی اصولی و منسجم امسال تیم‌های مقتدری در لیگ‌های کشور داشته باشیم.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در ادامه به زمان‌بندی رقابت‌های فوتسال باشگاهی کشور در سال 1391 اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به هیئت‌های استان‌ها، نخستین رویداد پیش روی فوتسال در رده باشگاهی، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: بر این اساس چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت 16 تیم از روز پنجم مرداد ماه آغاز خواهد شد که تیم فوتسال صبا به عنوان نماینده قم در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

برقعی خاطر نشان کرد: این در حالی است که امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در آبان ماه استارت می‌خورد و تیم‌هایی که در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند از اسفند ماه وارد مسابقات می‌شوند.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش درخواست‌ها برای شرکت در مسابقات لیگ کشور از سوی استان‌های مختلف، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کند که این مهم سبب شده تا فوتسال نیز همانند فوتبال در نقاط مختلف کشور رشد و توسعه پیدا کند.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم یادآور شد: بر این اساس فصل جدید رقابت‌های لیگ منطقه‌ای بزرگسالان کشور از دی ماه آغاز می‌شود در حالی که تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول امید فوتسال کشور از اسفند ماه کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتسال کشور بیان کرد: در لیگ دسته اول امید متولدین یازدهم دی ماه سال 1371 به بالا و در لیگ منطقه‌ای امید کشور که از دی ماه آغاز می‌شود فوتسالیست‌های دارای همین شرایط سنی حق شرکت در مسابقات را دارند.

برقعی خاطر نشان کرد: لیگ رده سنی جوانان فوتسال باشگاه‌های کشور از بهمن ماه استارت می‌خورد و در آن متولدین یازدهم دی ماه سال 1373 به بالا شرکت می‌کنند در حالی که در بهمن ماه نخستین دوره لیگ رده سنی نوجوانان نیز ویژه فوتسالیست‌های متولد یازدهم دی ماه سال 1376 به بالا آغاز می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول