اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال «راه» ساری:

تیم فوتسال «راه» با مربی غیربومی در لیگ شرکت می‌کند/ آغاز تمرینات از اواخر خرداد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال «راه» ساری گفت: در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با یک مربی تراز اول و باسابقه غیربومی در لیگ شرکت می‌کنیم.

تیم فوتسال «راه» با مربی غیربومی در لیگ شرکت می‌کند/  آغاز تمرینات از اواخر خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید نجاریان ساروی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران بیان داشت: تیم «راه» ساری از تیم‌های پایه و جوان فوتسال کشور محسوب می‌شود که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استان دارد.

وی درباره انتخاب سرمربی تیمش گفت: اولویت نخست هدایت تیم راه ساری با علیرضا رعدی از مربیان سرشناس فوتسال کشور است که تجربه سرمربیگری در این تیم را دارد و سعی خواهیم کرد که با این تیم درجه ملی به توافق برسیم.

مدیرعامل «راه» ساری در ادامه تصریح کرد: اگر بر سر مسائل مالی با رعدی به توافق نرسیدیم، به طور حتم سرمربی «راه» ساری یک غیربومی خواهد بود.

وی یادآور شد: پس از توافق اعضا هیئت رئیسه فدراسیون بر 16 تیمی بودن لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بار دیگر این افتخار نصیب ما شده که در خدمت بازیکنان و هواداران این تیم باشیم.

فوتسال

نجاریان آغاز تمرینات «راه» ساری برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را از اواخر خرداد خبر داد و بیان داشت: این تیم همچون سال‌های گذشته با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان بومی در لیگ شرکت می‌کند.

وی از حفظ تمامی بازیکنان «راه» ساری خبر داد و افزود: در کنار بازیکنان سال گذشته چند مهره باتجربه در این تیم اضافه می‌شوند.

مدیرعامل «راه» ساری گفت: کارشناسان ورزشی، مازندران را پایتخت فوتسال کشور می‌دانند و اگر بازیکنان و کادرفنی مشکل مالی نداشته باشند به طور حتم می‌توانیم با همین بازیکنان از مدعیان لیگ باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم «راه» ساری به عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور محسوب می‌شود که باید به طور حتم از سوی مسئولان سیاسی و ورزشی استان و شهرستان حمایت مالی و معنوی بیشتری شود.

نجاریان گفت: سال گذشته تلخ‌ترین حضور چندین ساله «راه» ساری در لیگ برتر فوتسال کشور بود که برای من، بازیکنان و کادر فنی بسیار سال سخت و دشواری بود.

مدیرعامل «راه» ساری در پایان افزود: این تیم از پرتماشاگرترین تیم‌های لیگ فوتسال کشور است که دیگر تیم‌ها برای بازی در ساری از تماشاگران و بازیکنان این تیم هراس دارند.

به گزارش فارس، تیم «راه» ساری سال گذشته بدترین نتایج لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در تاریخ این مسابقات تجربه کرد و از بین 14 تیم در رده 13 جای گرفت.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول