اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال بانوان:

فوتسالیست‌های وحدت ساری مقابل مشهدی‌ها انگیزه نداشتند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری، نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور پس از باخت خارج از خانه مقابل فردوسی مشهد گفت: بازیکنانم انگیزه و روحیه بازی را نداشتند.

فوتسالیست‌های وحدت ساری مقابل مشهدی‌ها انگیزه نداشتند

شادی مهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در روزی که می‌توانستیم حداقل یک امتیاز کسب کنیم با بدشانسی مقابل میزبان خود شکست را پذیرا شدیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان بسیار خوب و موثری را در ترکیب خود داریم که در صورت برطرف شدن مشکلات مالی همین تیم می‌تواند جزء تیم‌های مدعی لیگ باشد.

مهینی گفت: بازیکنان تیم وحدت ساری کاملا جوان و بومی هستند که با توجه به جوانی و بومی‌گرایی بازیکنان در لیگ به نتایج خوبی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری در ادامه از مشکلات مالی تیمش اظهار داشت: در کنار جوانی و بومی بازیکنان، چند ملی‌پوش داریم که از همه آنها به خاطر صبر و حوصله‌ای که خرج دادند، تشکر می‌کنم.

وی درباره تیم حریف تصریح کرد: تیم فردوسی مشهد از تیم‌های خوب لیگ است که بازیکنان و کادر فنی قوی را جذب کرده است.

مهینی در پایان افزود: بانوان استان استقبال بسیار خوب و همچنین در زمینه ورزش استعدادهای بالقوه‌ای دارند که حمایت مسئولان ورزش استان را می‌طلبد.

به گزارش فارس، تیم وحدت ساری در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود فردوسی مشهد دو بر صفر شکست را پذیرا شد.

در جدول رده‌بندی تیم وحدت ساری نیز با 18 امتیاز در رده هشتم جدول 10 تیمی جای دارد و حضورش را برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور مسجل کرده است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول