اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب هیئت مدیره باشگاه صبا

صبا نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شد

خبرگزاری فارس: هیئت مدیره باشگاه صبای قم حضور صبا به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تصویب کرد.

صبا نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هیئت مدیره باشگاه صبا برای اتخاذ چند تصمیم در خصوص تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ‌های برتر فوتسال و فوتبال باشگاه‌های کشور جلسه تشکیل داد.

در این جلسه که در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور رئیس مجمع باشگاه صبا و اعضای هیئت مدیره صبای قم برگزار شد، علاوه بر معرفی سرپرست جدید تیم فوتبال صبا و قطعیت سفر صبای قم به اردوی آماده‌سازی ترکیه، حضور صبا به عنوان نماینده فوتسال قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز قطعی شد.

سرپرست باشگاه صبای قم در این خصوص اظهار کرد: در واقع تصمیم بر این بود که یک حامی مالی قوی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال انتخاب شود اما بعد از اینکه این مهم میسر نشد، هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت صبا در سال جاری همچنان حامی تیم فوتسال قم باشد.

محسن رمضان‌بیگی اضافه کرد: بدین ترتیب تیمی که با نام‌های مختلف تا قبل از سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم به میدان ‌رفته است، بعد از لیگ سیزدهم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نیز با نام صبای قم با قدرت برابر حریفان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: البته برای موفقیت در این مسیر برنامه‌های تیم ظرف یک هفته آینده برای آغاز کار آماده‌سازی مشخص خواهد شد و امیدوارم شاهد این باشیم که صبا به عنوان تیمی قوی و منسجم بتواند در فصل جدید لیگ برتر از اعتبار فوتسال قم در تقابل با سایر تیم‌های مدعی در لیگ برتر دفاع کند.

سرپرست باشگاه صبای قم بیان داشت: علاوه بر فوتسال در رشته‌های دیگری نیز فعالیت خواهیم کرد تا یک باشگاه فرهنگی ورزشی به معنای واقعی شکل بگیرد و بتوانیم به واقع از ظرفیت غنی حضور صبا در ورزش قم برای رشد و پیشرفت بیشتر ورزش به خوبی بهره‌برداری کنیم.

وی تاکید کرد: تیم فوتسال صبای قم در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تکیه بر توان و استعداد فوتسالیست‌های شایسته قمی توانست خود را به عنوان یک پدیده در لیگ برتر معرفی کرده و در نهایت جایگاه ششم را به خود اختصاص بدهد.

نماینده قم در 13 دوره قبل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نام‌های فراز قم، ارم‌کیش قم، تربیت‌بدنی، کیش‌ایر و صبای قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور حضور یافته است که حاصل آن دو عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال ارم‌ کیش قم در دوره‌های ششم و دهم این لیگ با مربیگری حسین شمس و سیدمهدی ابطحی بوده است.

با نگاهی به سابقه تیم نماینده فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص می‌شود که مربیان مطرحی تاکنون هدایت این تیم را عهده‌دار بوده‌اند که از جمله آنها به حسین شمس، صادق ورمزیار، امیر شمسایی، حسین حسینی و سیدمهدی ابطحی می‌توان اشاره کرد که در این بین حسین شمس و سیدمهدی ابطحی هر کدام با کسب یک عنوان نایب قهرمانی در لیگ‌های ششم و دهم شاخص‌ترین مربیان نماینده قم در لیگ برتر فوتسال به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول